اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان استرالیا:

بازیکنان استرالیا نیاز به کسب مهارت‌‌های ابتدایی دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان استرالیا گفت: بازیکنان استرالیا نیاز به کسب مهارت‌‌های ابتدایی و کسب تجربه دارند.

بازیکنان استرالیا نیاز به کسب مهارت‌‌های ابتدایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دانیل ایلوت ظهر امروز بعد از بازی تیم‌های ملی والیبال جوانان استرالیا و کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بدی را امروز در مقابل تیم ملی والیبال کره جنوبی انجام دادیم برای همین بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان استرالیا نیاز به کسب مهارت‌‌های ابتدایی دارند، افزود: با وجودی که در مقابل تیم‌های کره جنوبی و ژاپن برتری نسبی داشتیم اما نمایش ضعیفی در مقابل این تیم‌ها ارائه کردیم.

ایلوت با بیان اینکه قبل از شرکت در این دوره از مسابقات رنکینک یک تا چهار را برای تیم در نظر گرفته بودیم، تصریح کرد: تنها در بازی مقابل ایران از کیفیت لازم برخوردار بودیم اما در بازی‌های دیگر کیفیت بازی را از دست داده بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان استرالیا در ادامه به میزبانی شهر ارومیه اشاره کرد و گفت: اقانت در این شهر بسیار خوب بود و برنامه‌ریزی‌ها و امکانات شهر عالی بود.

بازی استرالیا و کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی که در سالن شش‌هزار نفری ارومیه برگزار شد با نتیجه سه بر صفر به سود تیم ملی والیبال جوانان کره به پایان رسید.

این چهارمین باخت تیم ملی والیبال جوانان استرالیا پس از باخت در مقابل ایران، هند و ژاپن است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول