اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت همدان:

20 همدانی در مسابقات ملی مهارت حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از حضور 20 نفر از جوانان همدانی در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

20 همدانی در مسابقات ملی مهارت حضور می‌یابند

جمشید رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی تیم اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان به مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات مهارت اظهار داشت: 20 نفر مهارت‌آموخته به همراه 17 نفر کارشناس عازم این دوره از مسابقات خواهند شد.

وی ادامه داد: این تعداد مهارت‌آموخته در 17 رشته شامل تراش CNC، جوشکاری، کاشیکاری کف و دیوار، صافکاری خودرو، خیاطی (فناوری مد)، تأسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، لوله‌کشی و گرمایشی، الکترونیک، فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم‌های پشتیبانی شبکه)، آجرچینی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو و تبرید و تهویه شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: این اداره کل در رشته‌های تیمی مکاترونیک، رباتیک و طراحی فضای سبز نیز برگزیده استانی دارد که به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات مهارت از 16 تا 18 مهرماه در سه حوزه مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌های تهران و البرز برگزار خواهد شد و نتایج مسابقات در 20 مهرماه اعلام می‌شود.

رحیمی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: مسابقات به صورت پروژه عملی در دو نوبت صبح و عصر و به مدت هفت ساعت در روز برگزار می‌شود و سیستم ارزشیابی مسابقات CIS است که این سیستم قبل از شروع مسابقات به کارشناسان آموزش داده می‌شود.

وی بر رعایت نظم، دقت و سرعت عمل در مسابقات تأکید کرد و گفت: امیدوارم با تلاش‌های مهارت‌آموزان، مربیان و رؤسای مراکز این تیم بتواند نتیجه مطلوبی کسب کند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ابراز داشت: حضور در عرصه‌های بین‌المللی از جمله راهبردهای اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است و امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌ریزهای انجام گرفته در خصوص آماده‌سازی تیم، استان بتواند مقام خوبی کسب کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول