اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کودک

هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» در اردبیل کلید خورد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز جهانی کودک با حضور مدیران فرهنگی استان اردبیل هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» در نگارخانه عطایی اردبیل آغاز به کار کرد.

هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» در اردبیل کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که به همین مناسبت ظهر امروز در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار داشت: این جشنواره همزمان در 23 مرکز فرهنگی و هنری استان اردبیل با محوریت پویانمایی برگزار می‌شود.

ناهید اللهوردیزاده با یادآوری اینکه کودکان ما نیاز به پرورش عواطف و روحیات بلند و بدیع دارند، افزود: ما با تشکیل این جشنواره‌ها زمینه را برای متعالی شدن افکار و اندیشه نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن روز جهانی کودک با اشاره به اینکه باید زمینه را برای کودکان طوری فراهم کنیم تا با رشد جسمی آنان عواطف و فرهنگشان نیز رشد یابد افزود: کودکان امروز آینده‌سازان جهان فردا هستند و اگر امروز ما در تربیت آنان کمترین قصوری از خود نشان دهیم در آینده خود را مذمت خواهیم کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه در آموزه‌های دینی و اسلامی نیز بر توجه به کودکان تاکید فراوان شده ابراز داشت: کودک امروز اگر با اندیشه و عاطفه انبیایی بزرگ شود آینده معنی‌داری را با توسل به سیره نبوی در پی خواهد گرفت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودکان باید به شکل تخصصی پیگیری شود یادآور شد: تشکیل کارگروه کودک و نوجوان در استان اردبیل برای حل مشکلات کودکان و سیاست‌گذاری امور فرهنگی کودکان ضروری است.

وی تشکیل این کارگروه را در راستای تقویت افکار، عواطف و باورهای کودکان بسیار حیاتی دانست و گفت: ما در صدد رشد دادن عواطف کودکان‌مان هستیم اما این رشد باید با تکیه بر آموزه‌های دینی و اخلاقی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در پایان ابراز داشت: جهان امروز بیشترین ناملایماتی را با کودکان دارد که ما ضمن محکوم کردن این ناملایماتی‌ها می‌خواهیم کودکان‌مان با آشنا شدن به حقوق خود بر مبنای آموزه‌های الهی و دینی پرورش یابند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول