اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

موسسه آموزش سلامت آذربایجان‌غربی در بوکان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: سومین موسسه آموزش عالی سلامت آذربایجان‌غربی در شهرستان بوکان به بهره‌برداری رسید.

موسسه آموزش سلامت آذربایجان‌غربی در بوکان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، کوروش ساکی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این موسسه، اظهار داشت: ایجاد چنین مراکزی موجب رشد روند توسعه اقتصادی، اجتماعی، علمی و به ویژه توسعه عرصه سلامت در هر منطقه می‌شود.‌

وی افزود: توسعه آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی در هر شهرستان موجبات توسعه همه جانبه و پیشرفت آن منطقه را فراهم می‌آورد.

ساکی با بیان اینکه شهرستان بوکان با داشتن پتانسیل‌های لازم توانمندی تبدیل شدن به قطب علمی جنوب آذربایجان‌غربی را دارد، تصریح کرد: در آبانماه امسال تعداد پزشکان متخصص در این شهرستان افزایش می‌یابد.

وی همچنین از ایجاد بخش MRI در بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان توسط بخش خصوصی استقبال کرد و گفت: با وارد شدن بخش خصوصی در این زمینه مجوز احداث این بخش نیز در این شهرستان فراهم می‌شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: موسسات آموزش عالی به عنوان شاخص توسعه در جامعه به حساب می‌آیند.

محمدقسیم عثمانی افزود: برای رفع فشار بر مردم در زمینه بهداشت و درمان و توجه به نیاز مادی متخصصان در برنامه پنجم توسعه توجه خاصی به این امر شده تا از مردم در این زمینه حمایت شود.

فرماندار بوکان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان بوکان، خواستار ایجاد بخش MRI و افزایش شمار نیروهای متخصص این شهرستان به دلیل نیاز این شهرستان و مراجعه از سایر شهرهای جنوبی استان به بوکان شد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز در این مراسم گفت: این موسسه با اعتبار اولیه یک‌میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات در محل ساختمان فوقانی بخش همودیالیز راه‌اندازی شده است.

دکتر سامرند مرزنگ افزود: این موسسه از مهر امسال 25 دانشجو را در رشته پرستاری پذیرش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرف سازمان مسکن و شهرسازی 10 هکتار زمین به احداث ساختمان این موسسه اختصاص و به شبکه بهداشت و درمان تحویل شده تا با تعیین ردیف بودجه اعتباری از طرف دولت و مجلس ساختمان آن احداث شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول