اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم تاکید کرد

ضرورت نهادینه‎سازی سیستم پایش پذیرش در مراکز بهداشتی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: با توجه به اینکه پذیرش مراکز بهداشتی درمانی یکی از نقاط آسیب‎پذیر مراکز بهداشتی و درمانی است سیستم پایش پذیرش باید در این مراکز نهادینه شود.

ضرورت نهادینه‎سازی سیستم پایش پذیرش در مراکز بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم عبدالحسین ناصری صبح امروز در کمیته سلامت اداری شبکه بهداشت دیلم اظهار داشت: در همین راستا موضوع بررسی نقاط آسیب‎پذیر در پذیرش مراکز بهداشتی درمانی و بررسی نقاط ضعف پذیرش در بازدیدهای استانی باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: باید موارد اتلاف هزینه‎ها در پذیرش مراکز بهداشتی و درمانی استخراج شده و موارد اتلاف هزینه به متصدیان پذیرش آموزش داده شود.  

ناصری تصریح کرد: همچنین باید فرمت یکسانی برای ثبت نسخ دارویی و ویزیت پزشک در نرم‏افزار پذیرش پس از دهگردشی مراکز تهیه شود.

وی اضافه کرد: کلیه کاربران داروخانه‎ها در مراکز بهداشتی درمانی وظیفه دارند کارهای پذیرش در خانه‎های بهداشت را انجام دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خاطر نشان کرد: هرگونه کسری یا تغییرات در صندوق پذیرش مراکز باید به اطلاع مسئول امور مالی رسانده شود.

ناصری از مسئول امور مالی و درآمد شبکه خواست که سیستم پایش پذیرش مراکز را زمانبندی کرده و مسئول حراست به عنوان بازرس کمیته سلامت اداری در بازدیدها حضور داشته باشد.

مسئول امور مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در این نشست گفت: متصدیان پذیرش باید با ابلاغ پذیرش در مراکز مشغول به کار شوند.

اسدالله خرمی بیان کرد: پیدا کردن مشکلات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری در رایانه پذیرش‎ها موجب سنتی شدن روند ثبت نسخ در پذیرش مراکز می‎شود.

مسئول درآمد و اسناد پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در ادامه این نشست نقاط ضعف پذیرش در بازدیدهای استانی را به صورت جزء به جزء مورد ارزیابی قرار داد.

احمد ایمان‌دوست افزود: جابجایی نیروهای پذیرش مراکز، تحمیل کسورات به درآمد شبکه به دلایل مختلف، عدم جمع‎آوری روزانه نسخ بیمه‎ای توسط متصدیان پذیرش مراکز و نداشتن پول خرد در پذیرش از جمله مشکلات موجود در سیستم پذیرش مراکز است.                 

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول