اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راهپیمایی اعتراض‌آمیز

مردم همدان دفاع از رسول مکرم اسلام(ص) را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: مردم همدان امروز با راهپیمایی اعتراض‌آمیز خود، دفاع از رسول اسلام و انزجار از دشمنان ایشان را یکپارچه فریاد زدند.

مردم همدان دفاع از رسول مکرم اسلام(ص) را فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز مردم دارالمؤمنین همدان با حضور یکپارچه خود فریاد دفاع از حضرت رسول(ص) و انزجار از اهانت‌کنندگان به ساحت ایشان را سر دادند.

در این مراسم که از میدان امامزاده عبدالله(ع) همدان و با حضور اقشار مختلف مردمی آغاز شد اعتراض‌کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و«لبیک یا رسول‌الله» در میدان امام خمینی(ره) تجمع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این تجمع اعتراض‌آمیز با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در میان مسلمانان، آن را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان از موج اسلام‌خواهی جهان به ترس و واهمه افتاده‌اند و به همین دلیل دست به چنین کارهای نابخردانه و واهی می‌کنند.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند چراغ پرنور اسلام را خاموش کند، افزود: خدای متعال وعده فراگیر شدن اسلام در جهان و سرنگونی دشمنان آن را داده که این وعده حتمی و قطعی است.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید همواره بصیر و آگاه باشند، اظهار داشت: مسلمانان با تجهیز خود به این سلاح، همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان پیروز و سربلند خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم توجه به خواسته‌های امام زمان(عج) و دعا برای سلامتی ایشان سخنانش افزود: مسلمانان باید برای سلامت امام زمان(عج) و تسکین آلام ایشان دعا کنند چراکه نادانی‌ها و جهالت‌های دنیای غرب تنها با وجود نازنین ایشان اصلاح می‌پذیرد.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در حمایت از رسول گرامی اسلام(ص) و انزجار از دشمنان ایشان خوانده شد که با فریاد «لبیک یا رسول‌الله» مردم مؤمن و ولایتمدار همدان همراه بود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول