اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 11 هزار میلیارد ریال

16 هزار واحد مسکن مهر در لرستان ساخته شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: با اجرای طرح مسکن مهر در لرستان تاکنون 16 هزار و 469 واحد مسکن مهر ساخته شده است.

16 هزار واحد مسکن مهر در لرستان ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهرام ملکی صبح امروز در جلسه شورای مسکن لرستان در استانداری این استان گفت: در بحث مسکن مهر تاکنون 11 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح در سطح استان لرستان هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد شش هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات و چهار هزار و 500 میلیارد ریال سهم آورده متقاضیان بوده است.

ملکی با اشاره به اینکه روند پیشرفت مسکن مهر در این استان با حمایت شورای مسکن و پیگیری‌های استاندار لرستان مطلوب است، اظهار داشت: روند ساخت و ساز این واحدها به طور جد در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به مجموع سهمیه مسکن مهر در لرستان اشاره کرد و گفت: سهمیه لرستان در مجموع 46 هزار واحد شامل 19 هزار واحد دولتی و 24 هزار واحد خودمالکی بوده که تاکنون 16 هزار و 469 بابا از آنها ساخته شده است.

ملکی با اشاره به واگذاری 10 هزار واحد مسکن مهر در لرستان گفت: در حال حاضر از این تعداد شش هزار و 500 واحد مسکن مهر دورود و دو هزار و 800 واحد دیگر آماده تحویل به متقاضیان است و 176 واحد در فاز دوم نیز تا 15 روز آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ پیشرفت فیزیکی 40 هزار و 423 واحد مسکن مهر در استان پی‌سازی، 34 هزار و 519 واحد اتمام اسکلت، 31 هزار و 518 واحد اتمام سقف، 18 هزار و 443 واحد نازک‌کاری شده است.

ملکی گفت: از مجموع 512 واحد سهم کوهدشت 220 واحد آماده بهره‌برداری و از سهم 448 واحد الشتر نیز 150 واحد صددرصد تکمیل شده است.

وی به نبود متقاضی مسکن مهر در شهرهای کوهدشت، الشتر و ازنا اشاره کرد و اظهار داشت: در کوهدشت 250 واحد بدون متقاضی، در الشتر 260 واحد و در ازنا نیز 265 واحد فاقد متقاضی هستند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول