اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش شوراهای اسلامی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان قزوین با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها در سالن باغستان جهاد کشاورزی در شهر قزوین برگزار شد.

همایش شوراهای اسلامی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان قزوین شامگاه امروز با حضور مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها، رئیس و اعضای شورای شهر قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین و جمعی از روحانیون و نیروهای انتظامی استان قزوین در سالن باغستان جهاد کشاورزی در شهر قزوین برگزار شد.

همایش شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان قزوین با هدف بررسی و نحوه برطرف کردن مشکلات مدیریت شهری در شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در قزوین برپا شد.

در این مراسم رئیس شورای عالی استان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار قزوین و معاون عمرانی استاندار قزوین و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر قزوین سخنرانی کردند.

در ابتدای همایش شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان قزوین، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار قزوین مشکلات مدیریت شهری در قزوین را بیان کردند و سپس برای برطرف کردن این مشکلات پیشنهاداتی را به رئیس شورای عالی استان‌ها ارایه دادند.

شورای عالی استان‌ها در این مراسم با بیان اینکه باید اعضای شوراها ارتباط منسجمی با مردم داشته باشند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی و برطرف کردن مشکلات مردم از مهم‌ترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی است که باید بیشتر به این موضوع توجه کنند و ماهیت ایجاد شوراها نیز خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم است.

مهدی چمران با بیان مشکلات موجود در شهرداری‌ها و شوراهای شهر برای رفع آنها پیشنهادات و راه‌حل‌هایی را به مسئولان استان قزوین ارایه کرد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول