اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هدایت صبا در لیگ دوازدهم

فکری به کادر فنی صبا پیوست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران را به کادر فنی صبای قم اضافه کرد.

فکری به کادر فنی صبا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سرمربی خوزستانی تیم فوتبال صبای قم در ادامه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور در حالی که در 23 هفته دیگر از لیگ دوازدهم هدایت صبای قم را بر عهده خواهد داشت، نخستین دستار جدید خود را معرفی کرد.

به همین منظور عبدالصمد مرفاوی پیش از آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر با مربیان سابق این تیم که همکاران یحیی گل‌محمدی در صبا بودند برای همیشه خداحافظی کرد.

پس از اینکه مرفاوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم معرفی شد، این مربی کار خود را رسما با حضور در تمرینات تیم فوتبال صبا و تمرین دادن بازیکنان آغاز کرد و از هفته دهم و دیدار برابر داماش گیلان و سپس بازی با استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر هدایت صبا را بر عهده گرفت.

به دنبال تعطیلی لیگ برتر و زمان مناسب تا آغاز بازی حساس هفته دوازدهم دور رفت که بین صبای قم و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار می‌شود، فرصت خوبی فراهم شده است که مرفاوی در رأس کادر فنی صبای قم این تیم را به آمادگی بازگرداند.

نکته جالب در خصوص دستیاران عبدالصمد مرفاوی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم این است که مسئولان باشگاه صبا از وی خواستند تا خودش تصمیم بگیرد و با مدیریت باشگاه در میان می‌گذارد تا اینکه مرفاوی، در آغاز دور جدید تمرینات صبای قم کاپیتان سابق استقلال تهران یعنی محمود فکری را به عنوان دستار جدید خود در صبا معرفی کرد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال صبای قم در پایان هفته نهم به طرز غیر منتظره‌ای صبا را رها کرد و به تیم پرسپولیس تهران پیوست و به جای وی مرفاوی سرمربی صبای قم شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول