اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر در کادر فنی صبا

مرفاوی دستیاران گل‌محمدی را کنار گذاشت

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم با دستیاران سابق این تیم که با یحیی گل‌محمدی به تیم صبا آمده بودند، قطع همکاری کرد.

مرفاوی دستیاران گل‌محمدی را کنار گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالصمد مرفاوی بلافاصله بعد از اینکه لیگ برتر تعطیل شد و فرصت یافت تا بیشتر به اوضاع صبا رسیدگی کند به دنبال هماهنگی با مسئولان باشگاه صبای قم تصمیم خود را برای معرفی همکارانش در کادر فنی صبای قم در لیگ دوازدهم فوتبال کشور اعلام کرد.

این مربی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم علاوه بر اینکه از یک مربی شاغل در فوتبال قم به عنوان مربی بومی به‌عنوان همکار خود استفاده می‌کند، از همکار خود در دوران مربیگری در تیم‌های قبلی استفاده خواهد کرد.

به همین منظور عبدالصمد مرفاوی ابتدا با دو همکار سرمربی سابق صبای قم یعنی حمید مطهری و سیدمجتبی حسینی رسما قطع همکاری کرد و بدین ترتیب حسینی مدافع سابق تیم‌های فوتبال صباباتری و ذوب آهن که با نظر یحیی گل‌محمدی به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پیوسته بود به همراه مطهری که فصل قبل آنالیزور راه آهن بود از این تیم کنار گذاشته شدند.

سرمربی جدید صبای قم همراه با این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کار دشواری پیش‌رو خواهد داشت و به نظر می‌رسد مرفاوی باید سعی کند برای حفظ جایگاه خود در بین مربیان لیگ برتری موقعیت صبا را که امسال عنوان چهارم لیگ را کسب کرد، در لیگ دوازدهم حفظ کند.

مرفاوی جوان و با انگیزه در حالی با باشگاه صبای قم قراردادی تا پایان لیگ دوازدهم امضا کرده است که به نظر می‌رسد این مربی سعی خواهد کرد روند سال گذشته صبا را ادامه داده و سیاست باشگاه صبای قم را که استفاده از بازیکنان جوان است، ادامه دهد.

تیم صبای قم این روزها در حالی توسط مرفاوی هدایت می‌شود که از ابتدای فصل یحیی گل‌محمدی عهده‌دار سرمربیگری این تیم بود ولی وی به یک باره به بهانه مشکل قلبی از صبا جدا شد و در نهایت از پرسپولیس تهران سر درآورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول