اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

صبا برای قهرمانی خط و نشان کشید

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: در دیدار خانگی برابر تیم فوتسال دبیری تبریز تیم ما برای قهرمانی لیگ چهاردهم خط و نشان کشید.

صبا برای قهرمانی خط و نشان کشید

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود و تک تک بازیکنان ما در این دیدار بسیار خوب و روان بازی کرده و تیم را به پیروزی پر گل رساندند نتیجه‌ای که نشان داد ما می‌توانیم قهرمان این فصل شویم.

باقری بیان داشت: از تمام بازیکنان تیم صبا راضی هستم زیرا آنچه را که کادر فنی از آنها در زمین مسابقه خواسته بود، به خوبی اجرا کردند و در نتیجه توانستیم چهارمین بازی خانگی خود را در لیگ برتر فوتسال با پیروزی دلچسبی به پایان ببریم، در حالی که مهم‌تر از آن بروز توانمندی‌های فوتسال قم در مقابل دیدگان کادر فنی تیم ملی فوتسال بود.

مدیر تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: بازی بسیار قشنگ و جذابی بود و تمام تاکتیک‌های تیم ما به خوبی در زمین مسابقه اجرا شد و نتیجه به دست آمده نشان می‌دهد که بازیکنان ما در این دیدار تشنه پیروزی بودند و با تمام توان بازی کردند.

وی تصریح کرد: مدل بازی ما در مقابل هر یک از رقبای لیگ برتری با توجه به آنالیزی که از بازی آنها انجام شده بود و هم اینکه شناختی که از بازیکنان حریف داریم، متفاوت است و بر همین اساس در این دیدار شیوه بازی ما با دیدارهای قبلی فرق می‌کرد و توانستیم روند موفقیت‌های خود را ادامه بدهیم.

شریفی ابراز داشت: تیم ما در این دیدار فشار بر روی تیم حریف را در دستور کار خود قرار داده بود و بازیکنان ما نیز در تمام لحظات مسابقه خواسته‌های کادر فنی و در حقیقت آنچه را که در تمرینات پیش از بازی مرور کرده بودند، به خوبی به اجرا درآوردند.

وی با بیان اینکه تیم صبای قم در این دیدار از موقعیت‌های گل‌زنی خود به خوبی بهره برد تصریح کرد: نکته دیگر این است که کادر فنی تیم مال در این مسابقه از تمام ظرفیت تیم بهره برد و بازیکنان ما نیز تمام ظرفیت خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول