اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گام‌های استوار منصوری به سوی صدر جدول

شهید منصوری در خانه فرش‌آرای مشهد پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در دیداری خانگی با نتیجه یک - صفر مقابل شهید ‌منصوری قرچک شکست خورد و این تیم مقتدر فوتسال شهرستان ورامین به گام‌های استوار خود برای تصاحب صدر جدول ادامه می‌دهد.

شهید منصوری در خانه فرش‌آرای مشهد پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، این دیدار که در سالن شهید‌ بهشتی مشهد برگزار شد در حالی با شکست فرش‌آرا همراه بود که حدود دو سوم بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان شهید منصوری قرچک بود.

برای تیم شهید منصوری قرچک در این بازی علی رهنما موفق به گلزنی شد.

حمید بی‌غم، سرمربی فرش‌آرای مشهد در پایان این دیدار گفت: تیم من عملکرد بسیار خوبی داشت و دروازه‌بان حریف در این بازی فوق‌العاده خوب ظاهر شد.

وی با اعتراض شدید به داوری مسابقه اظهار داشت: داوری بسیار ضعیف بود و ناظر مسابقه به خاطر یک هند چند دقیقه بازی را متوقف کرد.

شهید منصوری قرچک موفق شد با این برد و با رسیدن امتیازاتش به عدد 18 صعود سه پله‌ای را تجربه کرده و به رده سوم جدول برسد. فرش آرا هم با 15 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

بازیکنانم در این دیدار هوشمندانه کار کردند

رضا لک نیز در ارتباط با پیروزی یک بر صفر شهید منصوری قرچک برابر فرش‌آرای مشهد عنوان کرد: همان طور که پیش از آغاز بازی تصور می‌کردیم بازی بسیار سختی بود. با برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم، ابتدا سعی کردیم گل نخوریم و پس از اینکه بازیکنان فرش‌آرا برای به ثمر رساندن گل جلو آمدند از فضای پشت آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک ادامه داد: بازیکنانم در این دیدار هوشمندانه کار کردند. در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و پس از به ثمر رساندن گل هم فرصت‌های زیادی داشتیم. فرش‌آرا در دقایق پایانی بازی، تیمش را پنج نفره کرد و فشار بیشتری روی دروازه‌ ما آورد اما با توجه به بازیکنان با تجربه‌مان توانستیم از تک‌گل به ثمر رسانده محافظت کنیم و سه امتیاز سخت را از مشهد به ارمغان آوریم.

وی درباره حواشی به وجود آمده در این دیدار تصریح کرد: مسئله خاصی نبود. در یکی دو صحنه هواداران مشهدی بطری‌هایی به زمین بازی انداختند که با تذکر ناظر، بازی پیگیری شد و چیز خاصی اتفاق نیفتاد. ‌هواداران مشهدی حمایت خوبی از تیم خود انجام می‌دادند.

لک درباره صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مبنی بر اینکه در قرچک اسید روی بازیکنان می‌پاشند، اظهار داشت: نمی‌دانم این حواشی‌ که دوستان مطرح می‌کنند، علتش چیست؟ در قرچک بازی می‌کنیم، تیم‌ها به آنجا می‌آیند، ناظر بازی حضور دارد، فیلم بازی هم موجود است، آن وقت نمی‌دانم چنین مسائلی از کجا به وجود می‌آید؟ همه این مسائل بهانه است.

سرمربی تیم فوتسال منصوری درباره تعطیلی لیگ برتر تا اول آذر ماه به علت برگزاری مسابقات جام جهانی، تصریح کرد: یک هفته به بازیکنان استراحت دادیم و پس از آن با توجه به اینکه سه هفته در ابتدای فصل بدنسازی خوبی انجام ندادیم، قصد داریم تیم را در دوران اوج خود نگه داریم. منتظر هستیم ببینیم چند بازیکن با تیم ملی راهی تایلند خواهند شد. هم‌اکنون هفت بازیکن داریم که بستگی دارد در پایان به چه تعداد در تیم ملی بمانند.

سنگ‌پرانی تمامی ندارد!

بار دیگر هواداران مشهدی اقدام به سنگ‌پرانی کردند. در دقایق پایانی این مسابقه تعدادی از تماشاگران تکه‌های چوب و تعدادی سنگ و حبه قند را به سمت بازیکنان پرتاب کردند که همین امر باعث شد ناظر بازی دقایقی بازی را متوقف کند.

با توقف بازی، ناظر این مسابقه با اعلام تذکر به تماشاگران از طریق بلندگوی سالن اعلام کرد که در صورت تکرار چنین رفتاری بازی را نیمه تمام اعلام می‌کند که همین امر باعث شد شعارهایی علیه او سر داده شود.

این در حالی است که هواداران مشهدی در هفته سوم لیگ برتر و در دیدار برابر صبای قم نیز دست به چنین کاری زده بودند و با محرومیت از سوی کمیته انضباطی روبرو شدند.

گفتنی است، لیگ برتر پس از انجام این هفته به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی تا اول آذر تعطیل است.

نتایج دیدارهای روز دوم از هفته نهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* راه ساری 6 - شهرداری تبریز 5

* فرش آرای مشهد صفر - شهید منصوری قرچک یک

* گیتی پسند اصفهان 2 - شرکت ملی حفاری ایران صفر

* لبنیات ارژن شیراز یک - جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی صفر

* شهرداری ساوه 4 - گاز خوزستان 2

جدول رده‌بندی:

1- صبای قم 19 امتیاز

2- گیتی پسند اصفهان 18 امتیاز - تفاضل گل 11+

3- شهید منصوری قرچک 18 امتیاز - تفاضل گل صفر

4- شرکت ملی حفاری ایران 17 امتیاز (یک بازی بیشتر)

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول