اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی برزیلی تیم ملی فوتسال امید:

تکنیک جوانان فوتسال ایران بی‌‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی فوتسال امید کشورمان یکی از ویژگی‌های برجسته جوانان فوتسال ایران را تکنیک بالا و بی‌نظیر آنان دانست.

تکنیک جوانان فوتسال ایران بی‌‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، کارلوس پایم در حاشیه دیدار پایانی فوتسال امیدهای کشور در سالن جهان پهلوان تختی این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، بازی‌های مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال امیدهای ایران را در سطح بسیار بالایی دانست و گفت: بازیکنان ایرانی به لحاظ تکنیکی در سطح مطلوبی هستند، اما به لحاظ فیزیکی هنوز جای کار دارند.

وی افزود: با صعود چهار تیم لرستان، سردشت، تبریز و مشهد به مرحله نهایی این رقابت‌ها با وجود خستگی بازیکنان این چهار تیم، بازی‌های زیبا و قابل قبولی ارائه شد که من انتظار چنین بازی‌هایی را با این سطح از این تیم‌ها نداشتم.

مربی تیم ملی فوتسال امید کشورمان، دلیل حضور خودش در شهرستان کاشان را تماشای بازی‌های چهار تیم مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای ایران اعلام کرد و گفت: برای انتخاب بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی تماشای این بازی‌ها بهترین فرصت بود تا بازیکنان شهرستانی که شایسته حضور در تیم ملی ایران هستند زیر نظر گرفته شده و به تیم ملی دعوت شوند.

وی افزود: تیم ملی فوتسال ایران محلی برای بازیکنان زبده این رشته ورزشی است و نفراتی که به تیم ملی دعوت می‌شوند بر اساس شایستگی است که دارا هستند و در این رابطه سفارش جایگاهی ندارد.

مربی تیم ملی فوتسال امید کشورمان، میزبانی شهرستان کاشان در مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای ایران را خوب توصیف کرد و گفت: مسابقات این مرحله بدون هیچ‌گونه مشکلی و در آرامش کامل برگزار شد و دو تیم فینال نیز که از بازیکنان تکنیکی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند شایستگی حضور در این مرحله را داشتند.

پایم با بیان اینکه به عنوان یک برزیلی فوتسال ایران را قبول دارم اذعان داشت: دلیل اصلی‌ام برای انتخاب ایران به عنوان محل فعالیتم رشد فوتسال ایران در سال‌های گذشته بوده که با سرعت بیشتری نسبت به دیگر کشورهای جهان در حال پیشرفت است.

مسابقات مرحله نهایی امیدهای کشور با حضور کارلوس پایم و ژوراندیروی دو برزیلی تیم ملی امید فوتسال کشور در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول