اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد.

لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بلدرچین اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن کشور و ملت دارند.

وی با اشاره به اینکه هم در زمان انقلاب و هم در زمان هشت سال دفاع مقدس شهدا دلاوری‌های بسیاری از خود نشان دادند، اضافه کرد: در حال حاضر بر همگان وظیفه است که یاد و خاطره شهدا را در جامعه گرامی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر لزوم ادامه دادن راه پر افتخار شهدا اضافه کرد: فداکاری‌های شهدا موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شد، افزود: در آن دوران اغلب کشورها به دفاع از کشور عراق می‌پرداختند و این در حالی است که شهدا با فداکاری به دفاع از نظام پرداخته و فتنه دشمنان را ناکام گذاشتند.

احمدی با اشاره به اینکه شهدا با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) به دفاع از کشور پرداختند، اضافه کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون فداکاری شهدا در آن دوران است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم الگوبرداری جوانان از شهدا اضافه کرد: در زمان جنگ بسیاری از فرماندهان عملیات‌ها جوانان بودند، و این عمل آنها می‌تواند الگوی مناسبی برای جوانان در عملکرد باشد.

لازم به ذکر است، مراسم یادواره شهدای روستای بلدرچین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور جمعی از مسئولان استان و مردم این روستا برگزار شد.

یکی از ویژگی‌های خاص این روستا، داشتن 17 شهید است که با فداکاری به دفاع از نظام و انقلاب پرداخته‌اند.

گفتنی است، روستای بلدرچین یکی از روستاهای کم جمعیت شهرستان ماهنشان است، ولی با این وجود شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از خانواده‌های شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول