اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی تاکستان:

75 درصد مزارع گندم تاکستان بیمه هستند

خبرگزاری فارس: معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: 75 درصد مزارع گندم این شهرستان بیمه هستند.

75 درصد مزارع گندم تاکستان بیمه هستند

یوسف درخشان در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان تاکستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه تاکنون 75 درصد از مزارع گندم این شهرستان با حمایت‌های نهادهای‌ مالی و اعتباری زیر پوشش مزایای بیمه‌ای قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: اجرای طرح‌های بلند مدت کشاورزی وابسته به سرمایه‌گذاری و حمایت بخش‌های دیگر است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان افزود: لازم است تا به کارگیری متخصصان داخلی برای توسعه مزارع گندم از سوی مدیران اجرایی جهاد کشاورزی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه جهاد در عرصه کشاورزی نیاز اولویت‌دار کشور در شرایط فعلی است، تصریح کرد: شیوه‌های متنوعی که تا به امروز در کشورهای صنعتی در حوزه کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته، بسیار مؤثر بوده و باید تلاش کرد تا این شیوه‌ها‌ در کشور ما نیز مورد توجه دائم قرار گیرد.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: برطرف کردن اختلافات کشاورزان و مز‌ارع مختلف نیز از بخش‌های دیگری است که تاکنون مورد بررسی و تحلیل قرار نگرفته است.

درخشان ادامه داد: تهیه نقشه‌ مدون و طراحی ساختا‌رهای جدید در حوزه کشاورزی لازم است که در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت نهم و دهم در عرصه کشاورزی چشم‌گیر است، عنوان کرد: بهره‌برداری از ده‌ها طرح کشاورزی و صنعتی در این شهرستان نشانگر عزم جدی برای پیشرفت این بخش است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: برنامه‌سازی به خصوص برای کشاورزان و ترغیب آنان به کاشت محصولات متنوع می‌تواند گامی مؤثر در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور باشد.

درخشان بیان کرد: کارکرد‌های بخش کشاورزی با توجه به حاصل‌خیز بودن خاک در کشور ما بسیار زیاد و متنوع است.

وی بیان کرد: لازم است که کشاورزان در ایام مختلف سال با آموزه‌های نوین کشاورزی آشنا باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: تداوم طرح‌های عمرانی در بخش دامپروری و کشاورزی منوط به اجرایی شدن مصوبات مسئولان است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول