اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‎ای گلستان:

دشمن فکر می‎کرد فتنه 88 پایان همه افکار و برنامه‎هایش باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان گلستان گفت: دشمنان فکر می‎کردند فتنه 88 پایان و خاتمه به همه افکار و برنامه‎هایشان باشد که به حول و قوه الهی نتوانستند از توطئه خود نتیجه‌ای بگیرند.

دشمن فکر می‎کرد فتنه 88 پایان همه افکار و برنامه‎هایش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابوطالب جلالی عصر امروز در دانشجویان گرگان اظهار داشت: دشمنان اکنون نیز تصورشان بر این است که با این چالش‎های اقتصادی می‎توانند مردمی که حضورشان را امروز در کف خیابان شاهد بودیم را از میدان خالی کنند که این رفتار ناپسند و کج‎اندیشانه‎ای است که هیچگاه تاثیری نخواهد داشت.

وی افزود: جبهه‎ای که جامعه کفر در مقابل اسلام درست کرده به واسطه عظمتی که امروز جهان اسلام و مسلمانان در دنیا پیدا کرده‌اند، است.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای گلستان بیان کرد: دشمنان تصور می‎کنند با این رفتارها و افکار رذالت‎آمیز خود ممکن است خدشه‎ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام وارد کنند که مردم ما باید هوشیار باشند.

جلالی تصریح کرد: تجمع مردم دارای پیام است و از سویی حضور و در صحنه بودن آنها را نشان می‎دهد و از طرفی نیز پایبندی مسلمانان به ارزش‎ها و اعتقادات است که ان‌شاءالله ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) به همه این چالش‎ها خاتمه دهد لذا باید تا آن زمان، همه مردم پایبندی به ارزش‎ها را حفظ و صیانت کنند تا بتوانیم جبهه‎ای که کفر در مقابل مسلمانان درست کرده را شکست بدهیم.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای گلستان با تاکید بر اینکه موضوع تحریم مسئله جدیدی نیست، متذکر شد: ما بعد از انقلاب موضوع جنگ را داشتیم و شیطنت‎هایی که تقریبا همه ابرقدرت‎ها با یکدیگر هماهنگ شده و ایران را در تحریم و محاصره اقتصادی قرار داده بودند را شاهد بودیم حتی موضوع ترور نیز به طور جدی در دستور کار دشمن بود اما هیچکدام اینها ملت ایران را از پای درنیاورده است.

جلالی گفت: امروز ملت ایران مصمم‎تر از گذشته در مسیری که انتخاب کرده همچنان به پیش می‎رود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول