اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج خواستار شد

قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با آقازاده فراری فتنه 88

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: قوه قضاییه با جدیت محاکمه آقازاده‌‌ متهم در حوادث فتنه 88 را که به تازگی به کشور بازگشته، پیگیری کند.

قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با آقازاده فراری فتنه 88

حجت‌الاسلام سید ضیا‌ء‌الدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به بازگشت یکی از عناصر حامی فتنه 88 به کشور اظهار کرد: فتنه 88 چهره بسیاری از خواص را در جامعه روشن کرد و موجب شد که مردم با حقایق زیادی آشنا شوند.

امام جمعه شهرستان آوج با بیان اینکه مردم انتظارشان از نهاد‌های حقوقی و به ویژه قوه قضاییه برخورد قاطع با عناصر مفسد و اجرای کامل عدالت است، اضافه کرد: عدالت در مواجهه با دانه درشت‌ها و مفسدان بزرگ اقتصادی باید در سرلوحه کار‌های مسئولان قوه قضاییه قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: برخورد با کسانی که به باند‌ها و گروه‌های معاند تکیه زده و به خصوص برخی از آقازاده‌ها سبب جلب بیشتر اعتماد مردمی به دستگاه و نهاد قضایی کشور می‌شود.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه برخورد قاطع با عناصر فرصت‌طلب در کشور سبب ایجاد آرامش و احساس آسودگی بین مردم می‌شود، عنوان کرد: قوای سه‌گانه مسئول خدمات‌رسانی و کاهش دغدغه‌های مردم هستند.

هاشمی با بیان اینکه کسانی که در فتنه سال 88 به طور مستقیم و غیر مستقیم دست داشته و به آشوب‌گران حمایت‌های مالی و فکری می‌رساندند، امروز مورد تنفر و انزجار مردم قرار گرفته‌اند،‌ ابراز کرد: وظیفه قوه قضائیه در شرایط حال این است که با معاندان و عناصر آشوب‌طلب داخلی برخورد قاطعی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: هنگامی که دستگاه قضایی در برخورد با متهمان از خود جسارت و جدیت تمام معنا نشان می‌دهد، قطعا این حرکت با رضایت عمومی مردم مواجه شده و آنها امیدوارتر به مسئولان و کارگزاران این نهاد خدوم می‌شوند.

امام جمعه شهرستان آوج ادامه داد: دادن امید و انگیزه به مردم سبب می‌شود که آنها نشاط و روحیه تلاش‌گری بیشتری برای فعالیت در نظام داشته باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر قوه قضاییه باید با جدیت به اتهامات و مفاسد یکی از آقازاده‌ها که روز گذشته وارد کشور شده رسیدگی کند، عنوان کرد: انتظار آحاد شهروندان این است که با صدور رأی قاطع نسبت به پیگیری جرائم وارد شده نسبت به این متهم فراری سبب افزایش و جلب اعتماد عمومی شود.

وی با اشاره به قاطعیت کارگزاران و مسئولان برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: مبارزه با عناصر فرصت‌طلب و شفاف‌سازی برای مردم باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول