اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی

1.5 میلیارد تومان به آبفار کهگیلویه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار کهگیلویه گفت: بودجه استانی آبفار کهگیلویه در سال جاری یک میلیارد و 500 میلیون تومان است که بالغ بر 40 درصد آن برای تعمیر و نگهداری پروژه‌های آبرسانی سنوات گذشته هزینه خواهد شد.

1.5 میلیارد تومان به آبفار کهگیلویه اختصاص یافت

سید کرامت‌الله کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: بودجه استانی آبفار کهگیلویه در سال جاری یک میلیارد و 500 میلیون تومان است که بالغ بر 40 درصد از این اعتبار به منظور تعمیر و نگهداری پروژه‌های آبرسانی سنوات گذشته هزینه خواهد شد.

مدیر آبفار کهگیلویه خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این اعتبار صرف آبرسانی سیار به روستاهای فاقد منبع تامین آب می‌شود.

کشاورز اضافه کرد: مابقی اعتبار استانی اختصاص یافته به آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه به پروژه‌های نیمه تمام و تعریف چند پروژه جدید اختصاص خواهد یافت.

این مقام مسئول در آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه با بیان این‌که در شهرستان کهگیلویه پروژه‌های نیمه تمام زیادی از جمله آبرسانی به روستاهای بن دره دشمن زیاری در بخش مرکزی و ده گرو، رود سمه، سربیشه علیا و سفلی و سرگچ ریزک در بخش دیشموک وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات ویژه به این پروژه‌ها هرچه زودتر شاهد به بهره‌برداری رسیدن آنها باشیم و ساکنین این روستاها بتوانند از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

کشاورز بیان کرد: در سال جاری بنا به ضرورت پروژه‌های جدیدی همچون آبرسانی به روستاهای موگرمو، آب گاوان، تراب علیا و مال آخوند در بخش لنده و چشمه ریزک در بخش مرکزی تعریف خواهد شد که در صورت تکمیل روند اداری این پروژه‌ها، در اسرع وقت شروع به کار خواهیم کرد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه با بیان اینکه بازسازی شبکه آبرسانی روستای توریستی و خوش آب و هوای چاه بردی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده، عنوان کرد: پس از طی مراحل موافقتنامه و انجام مراحل اداری، پیمانکار این طرح مشخص و عملیات اجرایی آن به اجرا درخواهد آمد.

کشاورز افزود: از مجموع 700 روستای شهرستان کهگیلویه، 560 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال 91 تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کهگیلویه از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند و با این کار برگ زرین دیگر بر صفحات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول