اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

سامانه خدمات مشترکین آبفا قم رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت از سامانه خدمات مشترکین و سایت جدید شرکت آب و فاضلاب استان رونمایی شد.

سامانه خدمات مشترکین آبفا قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حاشیه افتتاح نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار که به مناسبت هفته دولت در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار شد، استاندار قم ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، در جریان آخرین روند برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف قرار گرفت.

کرم‌رضا پیریایی در بازدید خود از غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم، سامانه خدمات مشترکین و سایت جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم را رونمایی کرد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به تشریح آخرین اقدامات و فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گزارشی از وضعیت ارائه خدمت به وسیله سامانه خدمات مشترکین آبفای قم ارائه کرد.

عبدالحمید توکلی‌بینا با تاکید بر اینکه در سایت جدید شرکت آب و فاضلاب قم ارائه خدمت مورد توجه جدی قرار گرفته است یادآور شد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب به آدرس www.abfa-qom.com خدمات لازم را دریافت کنند.

وی به برنامه‌ریزی این شرکت برای راه‌اندازی سامانه خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، کاهش حجم ترافیک شهری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش رضایتمندی مشترکین را از جمله اهداف مدنظر در طراحی این سایت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه آسان‌ترین راه‌ها برای ارائه خدمت از سوی شرکت آبفا به مردم در نظر گرفته شده است بیان کرد: خدمات مشترکین آبفای قم از امروز در 28 دفتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت و یا دفاتر پیشخوان از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

وی در پایان از شهروندان خواست برای دریافت خدمات مربوط به شرکت آب و فاضلاب از مراجعه به مناطق یک و دو این شرکت خودداری کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول