اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

آبفا قم در استفاده از فناوری‌های روز پیشگام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به جایگاه شرکت آب و فاضلاب قم گفت: شرکت آبفا قم در استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز در کشور پیشگام است.

آبفا قم در استفاده از فناوری‌های روز پیشگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، عبدالحمید توکلی‌بینا در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: لایه‌های پنهانی خدمات دولت به مردم بسیار زیاد است در حالی که مردم فقط ظاهر و نتایج خدمات را مشاهده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه گاهی نتایج طرح‌های مختلف بیش از چند سال به طول می‌انجامد تا به بهره‌برداری برسد تصریح کرد: به سفارش مرحوم حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در هفته دولت فرصتی ایجاد می‌شود تا مردم با لایه‌های پنهانی خدمات دولت آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه نهادهای اجرایی فعالیت‌های گوناگون خود را به صورت کمی و کیفی در نمایشگاه جلوه‌های ماندگار در معرض دید عموم مردم قرار داده‌اند خاطر نشان کرد: مردم با بازدید از این نمایشگاه از تلاش‌ها و فعالیت‌های نهادهای اجرایی مطلع می‌شوند.

توکلی‌بینا با تاکید بر اینکه یکی از شرکت‌های آب و فاضلاب برتر و خوب کشور هستیم اظهار کرد: در استفاده از تکنولوژی و فناوری‌ها جایگاه قم نسبت به دیگر استان‌ها بسیار خوب است.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با یک غرفه در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار حاضر شده است، تصریح کرد: دستاوردها و خدمات جدیدی نسبت به سال گذشته در غرفه این شرکت ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تامین آب مورد نیاز مردم خاطر نشان کرد: آب با زحمات فراوان از مناطق مختلف لوله‌کشی شده و برای مقابله با میکروب‌ها از نظر بهداشتی تصفیه می‌شود تا از شیرهای آب جهت استفاده‌های مختلف خارج شود.

توکلی‌بینا با اشاره به اینکه وقتی مردم با حضور در نمایشگاه با این زحمات مختلف آشنا می‌شوند قطعا قدر آب را خواهند دانست و در مصرف آن صرفه‌جویی می‌کنند اظهار کرد: امسال رشد کیفی نمایشگاه به نسبت سال‌های گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول