اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

هفته کودک با 50 ویژه برنامه گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته کودک در این استان خبر داد.

هفته کودک با 50 ویژه برنامه گرامی داشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی بعدازظهر امروز در جشنواره یک هفته با کانون در شهرکرد، اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته کودک کانون برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت گرامیداشت هفته کودک، گفت: برگزاری نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون فرهنگی که به مدت یک هفته برگزار و بازدید  بازدید برای عموم مردم آزاد است.

شاهوردی از اجرای 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته کودک خبر داد و گفت: برخی از این برنامه‌ها در شهرستان‌ها اجرا خواهد شد که از جمله این برنامه‌‎ها برگزاری شهرک ترافیکی، ویژه برنامه کودکان آذربایجان شرقی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری 21 نمایشگاه در سراسر استان برای کودکان خبر داد و گفت: پیش‎بینی می‎شود که 12 هزار دانش‌آموز از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.

وی از راه‌اندازی سایت ویژه بازی‌های یارانه‌ای تا سال 93 خبر داد و افزود: از سال گذشته ساخت بازی اینترنتی با حضور استاندار بررسی و مقرر شد سایت کامپیوتر در مراکز کانون در سطح استان راه‌اندازی شود که تا سال 93 به این هدف خواهیم رسید.

شاهوردی تعداد انیمیشن‌های ساخته شده در استان را 12 انیمیشن برشمرد و گفت: در یکی از مراکز استان که در حدود شش سال سابقه کار دارد، تولیدات بسیار خوبی داریم که در مسابقات کشوری از جمله مسابقات کشوری قاصدک در بخش دختران و پسران صاحب امتیاز شدند.

وی از فعالیت 21 مرکز ثابت و دو مرکز پستی سیار کتابخوانی در استان خبر داد و گفت: در تمامی مراکز کتابخانه کتاب به صورت رایگان به اعضا اهدا می‎شود و افزون بر 250 هزار جلد کتاب در مراکز کانون این استان نگهداری می‎شود.

جشنواره یک هفته با کانون امروز در شهرکرد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، در این مراسم تمبر ویژه روز جهانی کودک رونمایی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول