اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم خبر داد

برگزاری جشن بزرگ کودک در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم از برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کودک در مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در استان قم خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ کودک در استان قم

محمد مخلصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کودک گفت: 17 تا 21 مهر ماه به نام هفته کودک نام‌گذاری شده است.

وی افزود: هم‌زمان با روز 17 مهر ماه 150 کودک در جشن بزرگ کودک در قم شرکت کرده و بیانیه روز جهانی کودک را قرائت خواهند کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم ادامه داد: برگزاری اردوی مربیان لبنانی و ‌اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از جمله برنامه‌های هفته کودک خواهد بود.

مخلصی تصریح کرد: بازی با سفال، ساخت کاردستی و برگزاری کارگاه بازی‌های محلی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در جشن بزرگ روز جهانی کودک است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون در شهرک قدس هم‌زمان با روز جهانی کودک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم یادآور شد: برگزاری مسابقه، ‌کار با کاغذ، ‌خلاقیت ادبی و تکه چسبانی از جمله برنامه‌‌های سرگرمی و نشاط آور برای کودکان است که در برنامه‌های این ایام مورد توجه قرار می‌گیرد.

مخلصی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های روز جهانی کودک پخش برنامه صدای کودک در رادیو است که توسط کودکان فعال در این بخش برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست تخصصی در هفته جهانی کودک در مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم از برنامه‌های فرهنگی تربیتی کانو‌ن‌ها در روز جهانی کودک است.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم ابراز کرد: موضوعات این نشست تخصصی تربیت کودک، روانشناسی کودک و تغذیه کودک خواهد بود که در مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم برگزار می‌شود.

مخلصی بیان داشت: برنامه‌های هفته جهانی کودک از روز 17 مهر ماه در پارک عباس‌آباد واقع در شهرک امام حسن (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین دیگر مراکز کانون پرورش فکری در استان قم نیز در هفته جهانی کودک نمایشگاهی از آثار و محصولات کودکان مرکز خود را برپا خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول