اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر محلات اعلام کرد

برنامه‌های هلال احمر محلات به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات برنامه‌های این جمعیت به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی را اعلام کرد.

برنامه‌های هلال احمر محلات به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

قاسم‌علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برنامه‌های ویژه‌ای با هدف آگاهی‌بخشی به شهروندان و کسب آمادگی‌ به منظور مقابله با بلایای طبیعی توسط این جمعیت با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای مانور امداد و نجات در سطح شهر محلات و روستای ور، اجرای مانور غنچه‌های هلال در مهدهای کودک و اجرای مانور لحظه صفر بخشی از برنامه‌های این جمعیت به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است.

رئیس جمعیت هلال احمر محلات همچنین از افتتاح پایگاه امداد روستایی خبر داد و خاطر نشان ساخت: نخستین پایگاه امداد روستایی شهرستان به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در روستای ور راه‌اندازی خواهد شد.

صفری افزود: اجرای طرح جمعه ایمان، ایمنی در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه، فرماندار، اعزام کاروان سلامت به روستاها، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، فراخوان عضویت در کانون دانشجویی و برگزاری کارگروه تخصصی امداد و نجات از دیگر برنامه‌‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این هفته است.

وی گفت: اجرای طرح ارمغان مهر، برگزاری دوره آموزش ضمن خدمات مدیریت بحران، برگزاری آموزش‌های مختلف ضمن خدمت برای کارکنان دستگاه‌ها، برگزاری همایش تجلیل از امدادگران و برگزاری دوره بازآموزی امداد نیز از ویژه‌ برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

رئیس جمعیت هلال احمر محلات با اشاره به عضویت بیش از دو هزار نفر در معاونت‌های جوانان، داوطلبان و امدادگران این جمعیت بیان داشت: در حال حاضر تیم‌های آماده این جمعیت شامل تیم ضربتی، امداد و نجات در سیلاب، امداد و نجات در کوهستان، امداد جاده‌ای و امداد بانوان است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول