اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

شمشیربازی اردبیل در لیگ کشوری حضور نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی اردبیل گفت: شمشیربازان استان اردبیل امسال لیگ باشگاه‌های کشور را تجربه نخواهند کرد.

شمشیربازی اردبیل در لیگ کشوری حضور نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی ظهر امروز در دومین نشست روسای شهرستان‌های استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های هیئت استان تا پایان سال جاری، اولویت‌های اول هیئت استان را استعدادیابی، تقویت زیرساخت‌های فنی و تجهیزاتی، برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی داوری و مربیگری، برگزاری لیگ باشگاه‌های استان و همچنین مسابقات داخل استانی اعلام کرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه امسال در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور هم حضور نخواهیم داشت، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده ایم که شمشیربازان استان در کوران مسابقات داخل استانی بر تجربیات و توانایی‌های خود بیفزایند و جبران عدم حضور در لیگ کشوری هم شده باشد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها خواست ضمن تقویت ارتباطات خود با هیئت استان، سه برنامه اصلی استعدادیابی، حضور در مسابقات استانی و افزایش توان فنی و علمی مربیان خود را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند تا زمینه‌های لازم برای ارتقای توان شمشیربازی شهرستان‌ها فراهم شود.

وی متذکر شد: هیئت استان علاوه بر برگزاری مسابقات استانی در دو قسمت آقایان و بانوان، به موازات آن کلاس‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی را هم در رئوس برنامه‌های خود قرار داده و انتظار هم این است که مربیان و داوطلبان مربیگری شهرستانی این فرصت‌ها را قدر دانسته و به بهترین نحو از آن استفاده کنند. 

صباغی با اشاره به لزوم ساماندهی اداری هیئت‌های شهرستانی اذعان داشت: هیئت‌های شهرستانی باید با ساماندهی اداری و چارت هیئت، زمینه کادر‌سازی را فراهم کنند تا در سال‌های آینده با حضور یا عدم حضور یک شخص، هیئت دچار چالش و آشفتگی نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ضمن تشکر از شهرستان های نیر و خلخال به دلیل راه‌اندازی امور بانوان هیئت شمشیربازی، از سایر هیئت‌های شهرستانی هم خواست در اسرع وقت نسبت ساماندهی و راه‌اندازی امور بانوان خود اقدام کنند و کلیه شهرستانهای فعال استان در بخش بانوان هم فعال شوند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول