اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

روند ساخت سالن شمشیربازی اصفهان کند است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: به دلیل عدم وجود بودجه کافی روند ساخت سالن شمشیربازی اصفهان به کندی پیش می‌رود.

روند ساخت سالن شمشیربازی اصفهان کند است

فرهاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی دو روز گذشته رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور آقایان به پایان رسید و محمد رضایی از اصفهان در اسلحه اپه انفرادی به مقام نخست و تیم اپه اصفهان نیز رتبه سوم این مسابقات را کسب کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در اسلحه فلوره انفرادی شروین طلوعی از اصفهان نایب قهرمان و تیم فلوره اصفهان با نتیجه نزدیک 45 بر 42 نتیجه را به تیم تهران واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی کشور را به دست آورد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان در ادامه به دعوت‌شدن دو شمشیرباز اصفهانی به تیم ملی اشاره کرد و افزود: امیر مختاری و سعید رضایی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا که از 10 تا 17 مهرماه در اندونزی برگزار می‌شود، دعوت شدند.

وی همچنین به کلاس داوری اشاره و تصریح کرد: محسن ستاری و بهارک مرادی برای شرکت در کلاس داوری درجه دو که در تاریخ 30 شهریورماه در استان فارس برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

رضایی در ادامه به روند ساخت سالن شمشیربازی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه تاکنون بودجه‌ای به این مکان اختصاص داده نشده، روند ساخت این سالن به کندی پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: این سالن تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اگر بودجه مورد نیاز برای آن تامین شود تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون هیچ‌گونه کمک مالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به این هیئت نشده است و به دلیل مشکلات مالی بسیاری از برنامه‌های این هیئت عقب افتاده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول