اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شمشیربازی بانوان آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 60 شمشیرباز حرفه‌ای زن در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس رشته شمشیربازی بانوان آذربایجان‌غربی گفت: 60 شمشیرباز حرفه‌ای زن در حال حاضر در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 60 شمشیرباز حرفه‌ای زن در آذربایجان‌غربی

نازیلا ذوالفقارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها زیر نظر مربی خارجی از کشور گرجستان صورت می‌گیرد.

وی از اعزام مربیان به مدارس ارومیه خبر داد و افزود: استعدادیابی از دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های هیئت ورزشی رشته شمشیربازی بانوان آذربایجان‌غربی است.

به گفته ذوالفقارزاده مربیان این رشته ورزشی در ارومیه از اواخر مهرماه و اوایل اردیبهشت ماه به مدارس این شهرستان اعزام می‌شوند.

نائب رئیس شمشیربازی بانوان آذربایجان‌غربی به برنامه‌های این هیئت ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: سه نماینده از استان آذربایجان‌غربی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا که از هشتم مهرماه در کشور اندونزی برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری رئیس هیئت هیچ مشکلی از نظر لوازم و تجهیزات رشته شمشیربازی نداریم به طوری که این امکانات به صورت رایگان در اختیار بانوان فعال این رشته قرار می‌گیرد و تنها مشکل ما سالن شمشیربازی بود که با همکاری مسئولان استانی سالن جدید شمشیربازی در حال احداث است.

ذوالفقارزاده افزود: مشکل اصلی در سطح شهرستان‌هاست به طوری که برای بانوان در رشته شمشیربازی در شهرستان‌ها هیئتی فعال وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به نتایج مسابقات شمشیربازی افزود: شمشیربازان زن استان در مسابقات جوانان و نوجوانان کشور با کسب چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و دو برنز به مقام قهرمانی دست یافتند.

ذوالفقارزاده به مسابقات جوانان و نوجوانان کشور که چند روز پیش در شهر اردبیل برگزار شد، اشاره و اضافه کرد: در بخش اسلحه فلوره، الهه قرمانی و نگار ملیکایی 11 ساله و فهیمه باباپور 13 ساله در مسابقات جوانان توانستند مدال کسب کنند.

وی افزود: در اسلحه سابر نیز زینب شجاع‌زاده، نسرین مختاری و پردیس پورقنبر توانستند برای نخستین بار مدال برنز کسب کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول