اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص)

چهارمحال و بختیاری فردا یک‌صدا فریاد مرگ بر استکبار سر می‌‎دهد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز در روز چهارشنبه 12 مهرماه در شهرکرد مرکز این استان خبر داد.

چهارمحال و بختیاری فردا یک‌صدا فریاد مرگ بر استکبار سر می‌‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع مسئولین گزینش و عضویاب‎های سپاه این استان، اظهار داشت: گزینش افراد شایسته، تضمین‌کننده سلامت سازمان و جامعه است.

وی با محکومیت اهانت مزدوران آمریکایی صهیونیستی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، گفت: ویژگی‌‎ها و سجایای اخلاقی پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) بالاتر و والاتر از آن است که چنین موهوماتی آن را لکه‌دار کند.

سرافراز با بیان اینکه امروز فریاد ملت‌های مسلمان علیه آمریکا و صهیونیست برآمده از آموزه‌های استکبارستیزی دین اسلام است، افزود: استکبار جهانی و قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند فوران انوار الهی را در جهان استبدادی مشاهده کنند و تحمل گرایش روزافزون ملت‌های مظلوم عالم به دین مبین اسلام را ندارند؛ برهمین اساس با دسیسه‌های مختلف بر کمرنگ کردن معنویات از طریق خدشه وارد کردن به قداست شعائر دینی و مذهبی اهتمام دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حضور آحاد مردم مومن و ولایت‌مدار استان در راهپیمایی اعتراض‌آمیز در روز چهارشنبه 12 مهرماه در شهرکرد مرکز استان، گفت: دفاع از حریم نبوی و قداست علوی وظیفه آحاد مسلمانان است و باید با شور و حرارت آکنده از بغض نسبت به استکبار جهانی در صحنه حضور پیدا کنیم و با شعارهای کوبنده، انزجار خود را از اقدام شرم‌آگین عمال وابسته به آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل اعلام کنیم.

سرافراز در ادامه به معیارهای گزینش نیروهای نظامی از منظر حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: یک نیروی نظامی از نظر حضرت علی(ع) باید خیرخواه و دلسوز در اجرای احکام خداوند و اوامر پیامبر و اولی‎الامر باشد و با سعه صدر و آرامش روحی به وظایف خود عمل و بر ناملایمات و مشکلات فائق آید.

وی پاکدامنی، پارسایی، برخورداری از سابقه درخشان فردی و خانوادگی، شجاعت و پیشتازی در میدان نبرد را از دیگر شاخصه‎های مدنظر مولای متقیان حضرت علی(ع) برای لشکریان کشور اسلامی عنوان کرد.

سرافراز برخورداری از تعهد و تخصص را ملاک و معیار شایستگی و برتری در گزینش افراد برای نهادهای انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رسالت نیروهای گزینش و عضو یاب‎ها در احراز شرایط شایستگی داوطلبین استخدام بسیار مهم و خطیر است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول