اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ماهشهر:

احداث زیرساخت‌های ماهشهر با رشد جمعیت منافات دارد

خبرگزاری فارس: شهردار ماهشهر گفت: بندر ماهشهر با وجود رشد فزاینده جمعیتی که داشته اما توسعه و احداث زیرساخت‌های لازم متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

احداث زیرساخت‌های ماهشهر با رشد جمعیت منافات دارد

غلامحسین کمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: سال گذشته 100 پروژه عمرانی به صورت همزمان در شهرستان بندر ماهشهر کلید خورد که در طول عمر شهرداری این شهرستان بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای بخش‌های زیباسازی و عمرانی شهری است که البته شهرداری و شورای اسلامی شهر ماهشهر در این راستا به‌خوبی عمل کرده است.

شهردار ماهشهر تصریح کرد: بندر ماهشهر با وجود رشد فزاینده جمعیتی که داشته اما رشد و توسعه و احداث زیرساخت‌های لازم متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری بندر ماهشهر اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته و اولویت کاری خود را بر رشد و توسعه و عمران شهر قرار داد.

کمایی در پایان با تأکید بر تعامل شهروندان در پیشبرد پروژه‌های شهرداری خاطرنشان کرد: امسال نیز پروژه‌های بسیار خوبی برای بندر ماهشهر پیش‌بینی و اجرا شده است که نقش بسیار عمده‌ای در آبادانی و توسعه شهر ایفا می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول