اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر ماهشهر:

حجم پروژه‌های اجرا شده در ماهشهر بی‌نظیر بوده است

خبرگزاری فارس: شهردار بندر ماهشهر گفت: حجم پروژه‌های اجرا شده توسط شهرداری بندر ماهشهر در 50 سال اخیر بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

حجم پروژه‌های اجرا شده در ماهشهر بی‌نظیر بوده است

غلامحسین کمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: شهرستان بندر ماهشهر با وجود رشد فزاینده جمعیتی که داشته اما رشد و توسعه و احداث زیرساخت‌های لازم متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری بندر ماهشهر اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته و اولویت کاری خود را بر رشد و توسعه و عمران شهر قرار داد.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: در همین راستا سال گذشته یکصد پروژه عمرانی به صورت همزمان در شهرستان بندر ماهشهر کلید خورد که در طول عمر شهرداری این شهرستان بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

کمایی بیان داشت: امسال نیز پروژه‌های بسیار خوبی برای بندر ماهشهر پیش‌بینی و اجرا شده است که نقش بسیار عمده‌ای در آبادانی و توسعه شهر ایفا می‌کند.

وی، احداث و بهره‌برداری از پل تقاطع غیر همسطح ولایت را یکی از پروژه‌های شاخص اجرا شده توسط شهرداری بندر ماهشهر در سال جاری عنوان کرد و گفت: این پل با 364 متر طول و 9 متر عرض با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: پل یاد شده از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری ماهشهر محسوب می‌شود که با جدیت تمام و تلاش شبانه‌روزی فرآیند ساخت و احداث را سپری کرد و به بهره‌برداری رسید.

کمایی افزود: این تقاطع در ورودی شهر از سمت بندر امام و در مقابل فرودگاه احداث شده که با بهره‌برداری از آن علاوه بر کاهش نسبی ترافیک، با توجه به ترددهای ناشی از ترانزیت کالا به اهواز و بندر امام، موجب تسهیل در حمل و نقل عمومی شهر نیز شده است.

وی تعریض و بازگشایی معابر سطح شهر را یکی دیگر از خدمات ارزنده شهرداری ماهشهر در 16 ماه گذشته عنوان کرد و گفت: شهرداری بندر ماهشهر در 16 ماه گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال اقدام به تعریض و بازگشایی معابر سطح شهر کرده که تأثیر بسزایی در باز شدن گره ترافیکی شهر و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان داشته است.

شهردار بندر ماهشهر احداث شش قطعه فضای سبز  و 16 پارک محله‌ای را نیز یکی دیگر از خدمات شهرداری به شهروندان این شهر عنوان کرد و افزود: این فضاهای سبز و پارک‌های محله‌ای با مساحتی حدود 62 هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد ریال توسط شهرداری بندر ماهشهر احداث شده است.

کمایی یادآور شد: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر شهرک طالقانی نیز به مساحت 41 هزار متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال خدمت شایسته دیگری به شهروندان بوده که توسط شهرداری بندر ماهشهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات‌رسانی توسط شهرداری بندر ماهشهر و با حمایت ویژه شورای اسلامی این شهر و همکاری و مساعدت دیگر ادارات و نهادها همچنان ادامه دارد و در این راستا مجموعه شورای شهر و شهرداری از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول