اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند

آمادگی برای دفاع از حریم آرمان‌های اصیل اسلامی

خبرگزاری فارس: فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه نور خدا با استهزا و باطل‌گویی بی‌خدایان خاموش نمی‌شود، آمادگی خود را برای دفاع از حریم آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل اسلامی اعلام کردند.

آمادگی برای دفاع از حریم آرمان‌های اصیل اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در بیانیه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) آمده است: اهانت به ساحت ملکوتی نبی مکرم اسلام (ص) یک‌بار دیگر پرده از چهره کریه عمال شیطان برداشت.

این بیانیه می‌افزاید: درماندگی دشمنان بشریت در قبال بیداری امت اسلامی در سراسر جهان، آنان را بر آن داشته که با سخیف‌ترین روش‌های ممکن، کینه خود را نسبت به مقدس‌ترین شخصیت عالم هستی، پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) آشکار کنند.

در بیانیه فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس همچنین آمده است: به طور قطع این عمل ننگین با تعالیم هیچ دین و مذهب آسمانی سنخیت نداشته و اهانت‌کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) با این اقدام شوم، پیروی خود را از شیطان به اثبات رساندند.

در این بیانیه همچنین می‌خوانیم: چگونه است که این کشورهایی که دم از آزادی بیان می‌زنند و اقدام به تهیه فیلم و چاپ کاریکاتور در مورد کسی می‌کنند که خدای متعال او را رحمةا‌للعالمین می‌داند سخن گفتن از هولوکاست و جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل را گناهی نابخشودنی می‌دانند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: بی‌تردید در تمام این اقدامات دد‌منشانه رد پای صهیونیسم بین‌الملل، این غاصب متجاوز و به تعبیر امام امت(ره) غده سرطانی جهان اسلام نمایان است.

فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس در بیانیه خود آورده‌اند: تاریخ نشان داده که این رفتار‌ها نه تنها ذره‌ای از محبت تمام مردم دنیا به اسلام عزیز و پیامبر مکرم آن کم نمی‌کند بلکه به مصداق آیه هشت سوره مبارکه صف مبنی بر اینکه نور خدا با استهزا و باطل‌گویی بی‌خدایان خاموش نمی‌شود، عشق به اسلام در سراسر گیتی و عالم هر روز شعله‌ور‌تر می‌شود.

این بیانیه اضافه می‌کند: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس با تمام وجود توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و توطئه‌های کینه‌توزانه دشمنان قسم خورده اسلام عزیز را محکوم کرده و آمادگی خود را برای دفاع از حریم آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل اسلامی و هویت دینی، به ویژه وجود مبارک نبی مکرم اسلام (ص) اعلام می‌داریم.

در پایان این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس باور داریم تبعیت محض از خلف صالح حضرت روح‌الله(ره)، مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، خنثی‌کننده تمام توطئه‌ها و دسایس شیطانی دشمنان است.

به گزارش فارس، مردم استان فارس دیروز پس از نماز سیاسی عبادی جمعه بار دیگر در راهپیمایی محکومیت ساخت فیلم آمریکایی صهیونیستی شرکت کردند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول