اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان:

کتاب «ردی از باران» به حوزه‌های هنری سراسر کشور ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان گفت: کتاب «ردی از باران» با قلم دو بانوی زاهدانی به حوزه‌‌های هنری سراسر کشور و ادارات استان ارسال شد.

کتاب «ردی از باران» به حوزه‌های هنری سراسر کشور ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان، محسن ذوالفقاری اظهار داشت: این کتاب که هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زاهدان رونمایی شد برای مطالعه علاقمندان به سراسر کشور ارسال شد.

وی افزود: کتاب «ردی از باران» مجموعه خاطرات هشت سال دفاع مقدس است که به صورت 9 داستان کوتاه، با قلم ملیحه نیکبخت و محبوبه شهری، از نویسندگان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه ‌هنری سیستان‌وبلوچستان به رشته تحریر در آمده است.

رئیس حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: چاپ نخست این کتاب با شمارگان هزار جلد در 50 صفحه توسط نشر پژواک تهران ویرایش و تولید شده است.

* حضور نمایش خیابانی«سیلی آبدار» در جشنواره سراسری تئاتر ماه

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: نمایش خیابانی«سیلی آبدار» حوزه‌ هنری استان برای شرکت در جشنواره سراسری تئاتر ماه انتخاب شد.

عباسعلی کیخایی افزود: تعداد 10 اثر از حوزه‌ هنری سیستان‌وبلوچستان به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر ماه ارسال، که سه اثر نمایش در مرحله نخست داوری انتخاب شده‌اند و برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای تئاتر ماه که از 23 الی 27 شهریور ماه سال‌جاری در مشهد مقدس برگزار شد، شرکت کردند که در پایان نمایش خیابانی«سیلی آبدار» در جشنواره سراسری ماه که از 21 الی 29 مهرماه در تهران برگزار می‌شود، راه یافت.

وی ادامه داد: همچنین دو نمایش دیگر «باد ـ خلاق عبور» و نمایش «خاله ماهرخ» حضورشان در جشنواره سراسری متعاقبا" اعلام می‌شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: نمایش خیابانی«سیلی آبدار» به نویسندگی حسین فدایی‌حسین، کارگردانی پرویز باقری و بازی امین گلستانه، کیان درویشی و سعید کیخا‌تنها می‌باشد که از طرف واحد هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری سیستان‌وبلوچستان به مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر ماه که در دهه سوم مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول