اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

دفاع مقدس نظام اسلامی را به اوج عزت رسانید

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون گفت: به برکت هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران و نظام اسلامی به اوج عزت رسید.

دفاع مقدس نظام اسلامی را به اوج عزت رسانید

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: اگر امروزه نظام اسلامی در درخشان‌ترین دوران به سر می‌برد و روی پای خود استوار ایستاده به برکت دفاع مقدس، خون شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: 32 سال پیش حامیان صدام و حاکمان وابسته به غرب به سرکردگی آمریکا برای نابودی نظام اسلامی دندان تیز کرده بودند اما امروز همگی یکی پس از دیگری متزلزل شده و به موقعیت ترس و ذلت افتاده‌اند.

امام جمعه کازرون بیداری کشورهای اسلامی را نیز به برکت دفاع مقدس ملت ایران دانست و گفت: امروزه دستاوردهای دوران دفاع مقدس بهتر از هر دوران دیگری در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قابل لمس است.

خرسند اضافه کرد: دفاع مقدس برای نظام اسلامی، استقلال و آزادی به ارمغان آورد و جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ تثبیت و بیمه کرد.

خطیب نماز جمعه کازرون در ادامه با بیان اینکه یاد خون شهدا و ایثارگران باید همیشه گرامی داشته و فرهنگ شهادت و ایثار در بین جوانان باید ترویج شود، تصریح کرد: هیچ جنگی در تاریخ تا این اندازه همت، ایثار، شهادت‌طلبی و رشادت مانند دفاع مقدس به خود ندیده است.

وی ادامه داد: در تمام مدارس، دانشگاه‌ها و مجامع ورزشی باید فرهنگ شهادت ترویج داده شود تا جوانان بدانند که نظام اسلامی چه مراحلی را طی کرده که به این جا رسیده است.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش اقدام به توهین و جسارت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) را محکوم کرد و گفت: توهین به پیامبر بزرگوار اسلام کار کم و کوچکی نیست و در این راستا مسلمانان دنیا ساکت نمی‌نشینند.

خرسند توهین به پیامبر اسلام را عمق کینه دولت آمریکا و صهیونیست و دولت‌های اروپایی نسبت به مسلمانان دانست و افزود: این حرکات ناشایست آنها نشان داد که از اسلام و کشورهای اسلامی بسیار عصبانی هستند که اینگونه با بی‌منطقی دست به فحاشی و بدگویی می‌زنند.

خطیب نماز جمعه کازرون در پایان این‌گونه اقدامات آمریکا را نوعی خودکشی توصیف کرد و بیان داشت: به زودی توهین‌ها دامن آمریکا و غربی‌ها را می‌گیرد و برای آنها بسیار گران تمام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول