اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس:

تعامل بین نمایندگان کرمان نقطه عطفی برای توسعه استان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل بین نمایندگان استان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر و نقطه عطفی برای توسعه استان است.

تعامل بین نمایندگان کرمان نقطه عطفی برای توسعه استان است

علیرضا منظری‌توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کرمان پس از تشکیل دو جلسه در تهران و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه و تقسیم وظایف نمایندگان جلساتی را در کرمان برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: جلسه‌ای با شورای اصولگرایی برگزار و مسائل و مباحث اصولگرایی استان مطرح و بررسی و مصوب شد اساسنامه شورای اصولگرایی مورد تجدید نظر قرار بگیرد و در راستای وحدت اصولگرایان در استان گام‌های مثبت و مهمی برداشته شود.

منظری‌توکلی تصریح کرد: مهم‌ترین دستور کار جلسه نحوه ایجاد ارتباط اصولگرایان با یکدیگر در شهرستان‌ها و در مرکز استان و حفظ و حدت میان گروه‌های مختلف اصولگرایی بود.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در آسیب‌شناسی عملکرد شورای اصولگرایی از آغاز تاکنون اعضای شورا به این نتیجه رسیده‌اند که از جوانان باید استفاده به جا و مناسب داشت و جلساتی با جوانان برگزار و نمایندگان آنها به شورای مرکزی معرفی تا در جلسات حضور یابند.

منظری‌توکلی اذعان داشت: یکی دیگر از معضلات شورای اصولگرایی استان استفاده نکردن از ظرفیت بانوان اصولگرا بود که تصمیم گرفته شد حضور و تأثیرگذاری آنها نیز پر رنگ‌تر شود.

وی گفت: اعتقاد به جوانان در بین اصولگرایان بسیار شدید است زیرا مرام اصولگرایان مرام رسول خدا (ص) است و ایشان نسبت به جوانان توجه خاص و ویژه داشتند و حتی در زمان فتح مکه ایشان جوانی 21  ساله را به عنوان فرماندار مدینه انتخاب کردند.

منظری‌توکلی اظهار داشت: اصولگرایان به این سنت پیامبر علاقمند بوده و این راه را ادامه می‌دهند و مطمئناً از ظرفیت جوانان حداکثر استفاده می‌شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: جلسه بعدی نمایندگان با رئیس قوه قضائیه استان بود که مطالب اساسی و مهمی مطرح و پیگیری شد.

منظری‌توکلی عنوان کرد: در این جلسه نمایندگان خواستار ایجاد امنیت روانی برای سرمایه‌گذاران و توسعه استان شدند.

وی تصریح کرد: تعامل بین نمایندگان استان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر و نقطه عطفی برای توسعه استان است.

منظری‌توکلی اذعان داشت: همه نمایندگان استان در اطاعت از مقام معظم رهبری وحدت دارند و ادامه راه شهیدان و حل مشکلات مردم را مسیر پیش روی خود می‌دانند.

وی گفت: تعاملی که بین استاندار، ادارات کل استان و نمایندگان استان برقرار است، بسیار خوب و بی‌نظیر و نشانگر ارتباط متقابل بین آنها است.

منظری‌توکلی خاطرنشان کرد: در سال پایانی دولت تا جایی که مقدور است خواستار این هستیم که مدیریت‌های اجرایی استان ثابت بمانند تا بتوانند کارشان را ادامه دهند و به هیچ وجه شاهد تغییر و تحول وسیعی در استان نخواهیم بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول