اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس خبر داد

برگزاری جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس از برگزاری جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز در اسفندماه سال جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز در فردوس

حمیدرضا گل‌کار حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: تلاش‌های فرهنگی و هنری و همچنین برنامه‌ریزی آموزشی باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شود که نماز روز‌ به روز با کیفیت مطلوب در میان جوانان و نوجوانان رونق گیرد.

وی گفت: با هدف ترویج فرهنگ نماز و همچنین ایجاد انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان با این فریضه الهی، جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز اسفند ماه سال جاری در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس افزود: این جشنواره در موضوعات شعر، نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، حجم، فیلم کوتاه، کلیپ، عکس، گرافیک، تحقیقات و مقالات علمی برگزار و به شرکت‌کنندگان راه یافته به بخش مسابقه گواهی شرکت در جشنواره و به برگزیدگان هر بخش نیز جوایز نقدی اهدا می‌شود.

اگر به نماز بی‌اعتنایی شود، مجاهدت‌ها در رسیدن به هدف تاثیری ندارد

گل‌کار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیست ‌و یکمین اجلاس سراسری نماز گفت: اگر به نماز بی‌اعتنایی شود، همه مجاهدت‌ها و تلاش‌ها برای رسیدن به هدف و قله‌ای که اسلام برای جامعه بشری ترسیم کرده، بی‌نتیجه می‌ماند.

وی افزود: با توجه به همکاری دیگر موسسات آموزش عالی شهرستان فردوس این جشنواره برای همه دانشجویان شهرستان برگزار و آثار ارسالی نیز به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با اشاره به فرصت پیش روی علاقه‌مندان تصریح کرد: از آبان ماه پوستر و شرایط شرکت در جشنواره به دانشجویان اطلاع‌رسانی می‌شود تا بتوانند آثار خود را در فرصت مناسب ارائه دهند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول