اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان بسیجی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های ناب اسلامی بر عهده دارند.

هنرمندان نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده دارند

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با خون خود این کشور را بیمه کردند.

وی افزود: امسال هفته دفاع مقدس با مناسبت‌های بسیاری تقارن داشته که همین موضوع اهمیت آن را دوچندان کرده است.

گنجی تصریح کرد: سالگرد این حماسه بزرگ را که همزمان با بهار تعلیم و تربیت است به مردم استان تبریک گفته و یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و غرور را گرامی می‌داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، دوران طلایی و غرورآفرین ایران اسلامی است، تصریح کرد: فرزندان برومند این مرز و بوم با پشتوانه غنی قرآن و عترت توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را به نکبت و خواری بکشند و حماسه‌های بسیاری از خود در طول تاریخ به یادگار بگذارند.

گنجی در ادامه بر ضرورت گرامی‌داشت هر چه بیشتر هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در این هفته با تدوین و اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر می‌توان دین خود را به شهدا ادا کرد.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه عکس در قاب بیداری اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه بخشی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در قاب عکس به نمایش در آمده است.

گنجی، نقش فرهنگ و هنر را در ترویج و اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در همین راستا هنرمندان بسیجی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های ناب اسلامی بر عهده دارند و تاکنون توانسته‌اند این رسالت را به نحو شایسته انجام دهند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول