اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

اجرای مصوبه پالایشگاه خون از مطالبات فومن است

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: پالایشگاه خون یکی از مصوبات کلیدی دور سوم سفر هیئت دولت در فومن بوده و تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای این طرح صورت نگرفته است.

اجرای مصوبه پالایشگاه خون از مطالبات فومن است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، محمد فلاح‌شجاعی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال‌جاری فومن به ضرورت استفاده از فرصت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: دولت نهم و دهم تمام تلاش و همت خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته و برای این خدمات‌رسانی زمانی تعیین نکرده است.

وی ابراز کرد: در طول شبانه‌روز مدیران موظف به خدمات‌رسانی هستند و این فعالیت‌ها توسط فرمانداری رصد می‌شود.

این مسئول، 3 دور سفر هیئت دولت به استان‌ها را اساسی‌ترین رویکرد دولت برای شناسایی محرومیت‌ها و مشکلات دانست و گفت: در سفرهای استانی مشکلات مردم توسط هیئت دولت شناسایی می‌شود و برای برطرف کردن آن به کمک مدیران کشوری و استانی اقدام‌هایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: دولت در این سفرها هزینه‌های ریالی بسیاری را برای برطرف کردن مشکلات در حوزه عملکردی به ویژه تامین زیر ساخت‌ها و زیربناهای خدمات عمومی مصرف کرده که جهش اساسی توسعه عمرانی استان‌ها را به دنبال داشته است.

فلاح‌شجاعی، آماده‌سازی گیلان را برای چهارمین دوره سفر هیئت دولت به استان اعلام کرد و گفت: در آستانه دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان هستیم و جلسات آماده‌سازی شهرستان برگزار و کمیته‌های مربوطه تشکیل شده است.

به گفته وی، این دور از سفر هیئت دولت در زمینه ارزیابی و بررسی اقدام‌هایی است که دولت در شهرستان‌ها انجام داده است.

فرماندار فومن، با بیان اینکه مدیران نهایت تلاش خود را برای برپایی هر چه بهتر این سفر به کار گیرند، اذعان کرد: مدیران پروژه‌های مصوب شده سفرهای گذشته را مورد بررسی قرار دهند و در صورت اجرا نشدن مصوبات با مدیران استانی خود در تسریع اجرای پروژه‌ها اقدام و عدم اجرا نشدن مصوبات را اعلام کنند.

وی، اجرای مصوبات دور سوم هیئت دولت به فومن را تحولی اساسی در توسعه این شهرستان دانست و یادآور شد: برخی از مصوبات برای احیا و حیات استان است و برای فومن طرح‌هایی به تصویب رسیده که در صورت اجرای آن تحول بنیادی در فومن ایجاد می‌شود و اثرگذاری مستقیم با توسعه استان دارد.

فلاح‌شجاعی، با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه پالایشگاه خون فومن، اظهار کرد: پالایشگاه خون یکی از مصوبات کلیدی فومن است که وزیر مربوطه در دور سوم هیئت دولت اجرای طرح در فومن را قبول کرده اما تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای این طرح صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن پالایشگاه خون در فومن وظیفه بسیار سختی برعهده داریم و تحقق این طرح از مطالبات مردم این شهرستان است.

فلاح‌شجاعی اجرای برنامه‌های اشتغالزایی در فومن را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: سال گذشته با برنامه‌های اجرایی که دولت داشت تلاش کردیم اشتغال خرد را به نحو مطلوب انجام دهیم و در این زمینه 80 درصد توفیق داشتیم.

وی متذکر شد: ادامه کارگروه اشتغال خرد با عنوان کارگروه اشتغال در زمینه توسعه روستایی حوزه کشاورزی است که به صورت جلسات هفتگی دنبال می‌شود و در این جلسات از تحصیل‌کنندگان و نخبگان این حوزه و تعاونی‌ها دعوت به عمل می‌آید و ایده و طرح آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ا‌نتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول