اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کنگان خواستار شد

تسریع در اجرای مصوبات سفر سوم دولت در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کنگان، خواستار تسریع در اجرای مصوبات سفر سوم دولت در کنگان شد.

تسریع در اجرای مصوبات سفر سوم دولت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان اکبر پاریابی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزنده‌ای است تا مردم در جریان فعالیت و اقدامات دولت قرار گیرند و مسئولان فرصت دارند فعالیت‌های ارزشمند خود را تشریح کنند.

وی افزود: مسئولان باید در تمام دوران فعالیت خود به خدمات‌رسانی به مردم بپردازند و در هیچ زمانی نباید کم‌کاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات دولت در کنگان خاطر نشان کرد: مصوبات دور سوم سفر با برخی کارشکنی‌ها تاکنون محقق نشده است.

پاریابی افزود: با وجود میزبانی شهرستان کنگان از صنایع عظیم گاز و پتروشیمی، استان بوشهر و به ویژه شهرستان کنگان بعضا مورد بی‌مهری قرار گرفته که این شایسته نیست.

وی اضافه کرد: برخورداری از اعتبارات لازم و توسعه متوازن منطقه از حقوق مسلم مردمی است که مشقات صنعت را سالیان متمادی متحمل می‌شوند.

پاریابی از دولت و مجلس خواست تا با همراهی یکدیگر زمینه ترقی و عمران بیش از پیش پایتخت انرژی ایران را فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان نیز با گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر گفت: بیان خدمات 8 ساله دولت خدمتگزار تجلیل از فرهنگ خدمت‌رسانی صادقانه و بیان برکات و آثار فراوان نظام دینی است.

طاها دشتی‌مطلق با اشاره به خدمات کم‌نظیر دولت‌های نهم و دهم بیان کرد: اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه خدمات دولت که در واقع خدمات نظام است در این چند سال به خوبی انجام نشده و باید این خلأ در این مدت پر شود.

وی با اشاره به عمران شهری و روستایی طی سال‌های اخیر اظهار داشت: روند عمران در شهرها و روستاها در سال‌های اخیر شتابان و قابل ملاحظه بوده و مسئولان باید از این اندک فرصت‌های باقیمانده برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرها و روستاها همت گمارند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول