اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه:

شاهین‌شهر با شتاب فرهنگی از اصفهان سبقت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر گفت: شاهین‌شهر به عنوان یک شهر فرهنگی نتوانسته است جایگاه خود را بیابد، اما به جهاتی مانند تئاتر از اصفهان سبقت گرفته است.

شاهین‌شهر با شتاب فرهنگی از اصفهان سبقت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسین‌علی آقایان‌زاده ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: در دو ماهی که به سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شاهین‌شهر نائل شدم، تعامل و همکاری گسترده‪ای که از قبل بین ارشاد، شهرداری و شورای شهر برقرار بوده دوچندان شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره‪ها در شاهین‌شهر، به طور صرف برگزاری نیست بلکه هنر یکی ابزارهای متعالی در جهت، انتقال مفاهیم است و به خوبی می‪تواند به زبانی فصیح، مفاهیم و ارزش‪ها را به نسل جوان منعکس کند، پس چه کاری بهتر از برگزاری جشنواره‌ها که مخاطبان زیادی نیز دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر در ادامه بیان کرد: هنر همچنین می‪تواند در جهت بیان معضلات و پیشگیری از آن نیز موثر واقع شود، پس القای مفاهیم اجتماعی از اصلی‪ترین اهداف جشنواره‪ها است.

وی با بیان اینکه سینمای شاهین‌شهر به زودی افتتاح می‪شود به برگزاری تئاتر خیابانی در شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: 20 آبان ماه شاهین‌شهر برگزارکننده، جشنواره تئاتر خیابانی خواهد بود.

آقایان‌زاده در مورد حمایت از تولیدات هنری و هنرمندان تصریح کرد: در شاهین‌شهر جمعه‌بازار هنر برگزار می‪شود که تولیدات فرهنگی شهرستان، در آن به نمایش گذاشته شود و در آن مبادلات کالاهای فرهنگی در آن صورت می‪گیرد و این منجر به نگاه اقتصادی به حوزه فرهنگ می‪شود و به نوعی از تولیدات، هنرمندان حمایت می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه، هنرهای تجسمی در شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: همچنین کتابی تحت عنوان معرفی هنرمندان شاهین‌شهر، در دست چاپ است که در آن به معرفی پیشکسوتان هنر پرداخته شده و به زودی منتشر خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر گفت: تشکیل اتاق رصد فعالیت‪های فرهنگی شهرستان یکی دیگر از برنامه‪های کاری اداره فرهنگ و ارشاد شاهین‌شهر و میمه قرار دارد و در این اتاق فکر از ایده‪ها، نظرات و پیشنهادات صاحب‪نظران نیز استفاده می‪شود و علاقه‌مندان می‪توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد نظرات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

وی بیان کرد: شاهین‌شهر به عنوان یک شهر فرهنگی نتوانسته است جایگاه خود را بیابد و در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، در همین راستا قصد داریم با افزایش شتاب فرهنگی این شهر را در جایگاه اصلی خود قرار دهیم به عنوان مسائل تئاتر در شاهین‌شهر فعال‌تر از اصفهان است و ما نیز به شکل جدی از آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول