اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم با حضور مسئولان فدراسیون اسکیت در قم برگزار و رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود.

رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت امروز با حضور مسئولان فدراسیون اسکیت، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مشاور، مسئولان مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار خواهد شد.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع برگزار می‌شود، با انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت اسکیت استان قم، رئیس جدید این هیئت ورزشی معرفی می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم با حضور مسئولان مرتبط امروز به منظور تعیین رئیس جدید آن در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در چهار سال گذشته از فعالیت خود، به ریاست علیرضا فلاح از پیشکسوتان ورزش قم و از چهره‌های با سابقه این رشته اداره شده است.

هیئت‌ اسکیت در حال حاضر یکی از 45 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم، ورزشکاران بسیار مستعدی را در رده‌های سنی مختلف به ورزش قهرمانی استان و کشورمان جذب و معرفی کرده است به طوری که آن‌ها در مسابقات لیگ و قهرمانی اسکیت کشور موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم به دست آورده‌اند.

مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم در حالی برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار می‌شود که هیئت اسکیت قم همواره در ارزیابی عملکرد سالانه‌ای که از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده، جزو هیئت‌های پیشرو بوده است.  

مروری بر موفقیت‌های اسکیت قم بیانگر این است که در سال‌های اخیر در مسابقات لیگ‌های اسکیت، با توجه به توانایی ورزشکاران اسکیت استان قم موفقیت‌هایی توسط دو بخش مردان و بانوان اسکیت‌باز به دست آمده است.

همچنین تیم‌های اسکیت استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور جزو استان‌های موفق بوده و مقام‌های ارزشمندی را برای ورزش قم کسب کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به درخشش در مسابقات رده‌های سنی پایه و همچنین معرفی نفرات مستعد به مربیان تیم ملی اشاره کرد.

گفتنی است:‌ یکی از مهمترین موفقیت‌های اسکیت استان قم در چند سال اخیر کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در سال 1389 و صعود به مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور بوده است و این تیم هم‌اکنون در لیگ برتر کشور حضور دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول