اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت ساری خبر داد

برگزاری مسابقات اسکیت مارتن در مرکز مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت شهرستان ساری از برگزاری مسابقات اسکیت مارتن دستجات آزاد به میزبانی مرکز استان خبر داد.

برگزاری مسابقات اسکیت مارتن در مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی امیرفخریان عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز استان مازندران بیان کرد: این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در ساری برگزار می‌شود، بهترین ورزشکاران این رشته ورزشی از سراسر استان حضور دارند.

وی تصریح کرد: در کنار اسکیت‌بازان تیم‌های شرکت‌کننده از سراسر استان، چند تیم همجوار مازندران نیز حضور دارند.

رئیس هیئت اسکیت ساری افزود: شرکت‌کنندگان مسافت 21 کیلومتری میدان فرح‌آباد تا شرکت آرین سینا بلوار فرح‌آباد را مسابقه می‌دهند.

امیرفخریان تصریح کرد: در این مسابقه اسکیت‌بازان در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش مردان و زنان با هم رقابت می‌کنند.

وی از حضور تیم اسکیت ساری در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: این تیم در سال‌های اخیر توانسته به مقام‌های قهرمانی متعدد در کشور دست یابد.

رئیس هیئت اسکیت ساری از اسکیت‌بازان برتر ساروی در اردوی‌های مختلف تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: سهند رئیسی، نگار فلاح، نیکو نیک‌بخش، آیدا عشق‌دوست و مهان خوش‌تراش به عنوان بهترین ورزشکاران این رشته ورزشی هستند که صاحب عنوان‌های مختلف کشوری شدند.

امیر فخریان مهم‌ترین برنامه هیئت اسکیت ساری را کشف استعداد‌های ورزشی در این رشته دانست و افزود: با کمک مربیان توانستیم این رشته ورزشی را در شهرستان ساری گسترش و رواج دهیم.

وی از فعالیت شش باشگاه اسکیت در ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش باشگاه تیرگری، الهیه، آفتاب، تختی، سید رسول حسینی و داراب با حضور مربیان مجرب در مرکز استان فعالیت دارند.

وی از سازماندهی ورزشکاران اسکیت در طرح اوقات فراغت امسال خبر داد و یادآور شد: هیئت اسکیت ساری با داشتن یک‌هزار ورزشکار سازمان‌یافته از برترین هیئت استان محسوب می‌شود.

امیرفخریان در پایان یادآور شد: تعامل بسیار خوبی با دستگاه ورزش و هیئت اسکیت استان داریم و همگام با برنامه و تقویم ورزشی ارائه داده رو به جلو حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول