اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم خبر داد

توقیف 5 هزار موتورسیکلت متخلف در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس انتظامی جهرم گفت: 5 هزار موتورسیکلت متخلف طی پنج ماه گذشته در جهرم توقیف شدند.

توقیف 5 هزار موتورسیکلت متخلف در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد گوهرشاد این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برای برقراری امنیت پایدار پلیس به تنهایی قادر به انجام این امر نیست و باید تمام افراد جامعه یاری‌رسان خدمتگزاران در نیروی انتظامی باشند.

وی با اشاره به توقیف بیش از 5 هزار موتورسیکلت متخلف طی پنج ماه گذشته در جهرم افزود: جرائم سنگین راهنمایی و رانندگی تنها به خاطر حفظ جان رانندگان بوده و رعایت مسائل ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت منجر به کاهش تلفات و حوادث ناگوار می‌شود.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه مشکلات اجتماعی در این شهر بیشتر امنیتی است، ابراز داشت: با توجه به تلاش‌های دشمنان و ترویج بی‌بند و باری در جامعه لازم است که پدران و مادران بیش از پیش در امر نظارت و تربیت فرزندان تلاش کرده و بر حضور آنها در مساجد و نماز جماعت تاکید و مداومت داشته باشند.

ملک‌زاده با بیان اینکه امروز دشمن با سلاح ماهواره و اینترنت به جنگ با فرزندان ما آمده است، خاطرنشان کرد: این امر به ویژه در حاشیه‌های شهر موجب ایجاد مشکلات برای مردم شده که لازم است با فرهنگ‌سازی و صحبت کردن در مورد اثرات مخرب این سلاح‌های کشنده از ورود و به دام افتادن جوانان در آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول