اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود

رژه موتورسواران ایمن با حضور بیش از 200 موتورسوار از شهروندان مشهدی

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رژه موتورسواران ایمن با حضور بیش از 200 موتورسوار از شهروندان مشهدی در محل میدان فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

رژه موتورسواران ایمن با حضور بیش از 200 موتورسوار از شهروندان مشهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیش از ظهر امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور استاندار خراسان‌رضوی و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در شرق کشور، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان خراسان‌رضوی در محل مرکز آموزش ثامن الائمه نیروی انتظامی برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی نخستین ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی است که با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح به ویژه نمایش اقتدای نیروی انتظامی برگزار شد.

بنابر این گزارش از دیگر برنامه‌های این صبحگاه تجلیل و تقدیر از 10 خانواده شهید و جانباز، سه جانباز قطع نخاع، دو رزمنده بیش از 30 ماه خدمت جبهه، پنج بازنشسته نیروی انتظامی و همچنین هفت نخبه کشوری از پرسنل نیروی انتظامی و فرزندان آنها بود.

همچنین ظهر امروز نیز رژه موتورسواران ایمن از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با حضور بیش از 200 موتورسوار از شهروندان مشهدی در محل میدان فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول