اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح بیمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه کشور خبر داد

بخشودگی 75 درصدی جرایم موتورسیکلت‌های بدون بیمه‌نامه

خبرگزاری فارس: مجری طرح بیمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه کشور گفت: دارندگان موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه از بخشودگی 75 درصدی جرایم سال‌های قبل برای دریافت بیمه‌نامه موتورسیکلت بهره‌مند می‌شوند.

بخشودگی 75 درصدی جرایم موتورسیکلت‌های بدون بیمه‌نامه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فتحعلی در حاشیه مراسم پرداخت دیه 511 میلیون تومانی کودکی در بیمارستان ولایت شهر قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های خوبی برای بیمه موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است و دارندگان موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه از بخشودگی 75 درصدی جرایم سال‌های قبل آنان برای دریافت بیمه‌نامه موتورسیکلت بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به تخفیف در پرداخت حق بیمه‌نامه‌های موتورسیکلت‌ها ادامه داد: راکبان موتورسیکلت می‌توانند برای دریافت بیمه‌نامه 40 تومان از مبلغ پرداختی را به صورت نقدی و مابقی را در دو قسط بدهند.

مجری طرح بیمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه کشور اذعان کرد: امید می‌رود با این طرح‌ موتورسیکلت‌های بیشتری در کشور بیمه شوند و خدمتی از سوی صنعت بیمه در راستای کاهش آسیب‌ها باشد.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول