اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نوژن شهرداری شموشک نوشهر:

فوتبالیست‌های شموشک شایسته باخت مقابل سپیدرود نبودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوژن شهرداری شموشک نوشهر گفت: بازیکنانم مقابل تیم سپیدرود رشت شایسته باخت نبودند.

فوتبالیست‌های شموشک شایسته باخت مقابل سپیدرود نبودند

حسین مسگر ساوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های این گروه بازی کردیم و از روی غافلگیری در دقایق پایانی یک امتیاز را از دست دادیم.

وی افزود: تیم سپیدرود نسبت به دو بازی گذشته خود عملکردی بهتری از خود نشان داد ولی ما هم تیم دست و پابسته‌ای نبودیم و در دقایق پایانی بازی می‌توانستیم دو گل بزنیم و حتی با پیروزی بازی را خاتمه دهیم.

مسگر ساروی در ادامه گفت: این بازی اولین دیدار ما در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود و بازیکنانم هنوز به مرحله آمادگی و هماهنگی خوبی نرسیدند.

سرمربی نوژن شهرداری شموشک نوشهر نسبت به عدم برگزاری دو دیدار ابتدای فصل تیمش ابراز نارضایتی کرد و یادآور شد: از بازی نکردن دو هفته ابتدایی لیگ بیشترین ضرر را تیم ما کرد.

وی تصریح کرد: بازی تیم ما مقابل استقلال ساری و استیل آذین تهران با توجه به مشکلات دو تیم حریف برگزار نشد و بهترین فرصت را از دست دادیم تا بازیکنانم با وجود هماهنگی‌های لازم حضور در بازی‌های رسمی را پیدا نکنند.

مسگر ساروی حمایت مسئولان شهر نوشهر را نسبت به تیمش رضایت‌بخش عنوان کرد و افزود: برخلاف سال‌های گذشته مسئولان شهرداری نوشهر و سایر مسئولان شهر حمایت خوبی از این تیم دارند.

به گزارش فارس، با توجه به انجام نشدن بازی‌های تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر مقابل استقلال ساری و استیل اذین تهران، تیم شموشک نوشهر نخستین دیدار خود در هفته سوم فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل سپیدرود رشت برگزار کرد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول