اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه‌های 4 گانه

3 تیم نماینده قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور سه تیم شهید زین‌الدین، انقلاب و شهید بیطرفان به نمایندگی از قم در لیگ کاراته جوانه‌های کشور خبر داد.

3 تیم نماینده قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور شدند

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قم در کاراته از استان‌های پر استعداد کشور است و در واقع باید بگویم که یکی از غنی‌ترین استان‌ها در رده‌های سنی مختلف رشته ورزشی کاراته به شمار می‌رویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد باشگاه‌های فعال در رشته کاراته شاید از رشته پرطرفدار و پر مخاطبی همچون فوتبال هم فراتر باشد زیرا کاراته به دلیل علاقمندی و استقبال بسیار زیاد خانواده‌ها موفق به جذب نوجوانان و جوانان بسیاری شده است.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان کرد: از سوی دیگر کار سازندگی در کاراته قم را باشگاه‌های فعال این رشته با بهره‌گیری از توان مربیان شاخص کاراته استان قم به خوبی انجام می‌دهند و به جرأت می‌توانم بگویم که هم‌زمان می‌توانیم چند تیم قوی در سطوح مختلف لیگ‌های کشور داشته باشیم.

وی ابراز داشت: امسال نیز به دلیل برخورداری از استعدادها و نوابغ کاراته در رده‌های سنی مختلف، تیم‌های کاراته استان قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و ان‌شاءالله جزو تیم‌های موفق لیگ خواهند بود.

عابدی با بیان اینکه بعد از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا و همچنین چند تورنمنت بین‌المللی که کاراته‌کاهای کشورمان پشت سر گذاشته‌اند، اکنون لیگ‌های کاراته کشور در راه است بیان کرد: تا فاصله زمانی باقی مانده به جام جهانی کاراته در کشور فرانسه، لیگ‌های کاراته بار دیگر گرمابخش این رشته خواهند بود و از قم نیز چند تیم قوی در لیگ‌های کشور به میدان می‌روند.

وی خاطر نشان کرد: لیگ‌های کاراته کشور در رده‌های سنی مختلف با نام‌های گوناگون برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به لیگ جوانه‌ها با حضور کاراته‌کاهای رده سنی نوجوانان و لیگ آینده‌سازان با رقابت کاراته‌کاهای رده سنی جوانان اشاره کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: امسال در لیگ جوانه‌ها تیم‌های شرکت‌کننده در چهار گروه تقسیم‌بندی شده‌اند که از قم نیز تیم کاراته شهید بیطرفان در گروه نخست، تیم انقلاب در گروه سوم و تیم کاراته شهید زین‌الدین در گروه چهارم حضور دارند و از روز جمعه هفته جاری رقابت‌های خود را در سالن شهید کبکانیان تهران با حریفان آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول