اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب مدال‌های تیمی و انفرادی

قم قهرمان کاراته کارگران کشور شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم از قهرمانی این تیم در پیکارهای کاراته کارگران کشور خبر داد.

قم قهرمان کاراته کارگران کشور شد

سید محسن میرقیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه حمایت‌های انجام شده از تیم اعزامی کارگران قم به رقابت‌های قهرمانی کاراته کارگران کشور مثمرثمر واقع شد و تیم قم توانست در جدال با برترین‌های کشور عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

وی ادامه داد: سطح رقابت‌های کاراته قهرمانی کارگران کشور کمتر از سایر رقابت‌های این رشته نبود و در آن با توجه به اینکه چهره‌های شاخصی حضور داشتند، مدعیان در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابتی نزدیک و تماشایی داشتند.

سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم افزود: مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور با حضور کاراته‌کاهای مدعی در اوزان مختلف در دو بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی به میزبانی تهران برگزار شد و با قهرمانی قم به پایان رسید.

وی یادآور شد: در این مسابقات تیمی قوی متشکل از برترین‌های کاراته قم به مصاف حریفان رفت و توانست با کسب مجموع پنج مدال بالاتر از دیگر تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در این پیکارها در جایگاه نخست ایستاده و فاتح رقابت‌های کاراته کارگران کشور شود.

میرقیصری که خود نیز یکی از اعضای این تیم بود، ادامه داد: در رده‌بندی نهایی هر دو بخش کاتا و کومیته تیم کاراته کارگران قم با کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک نشان برنز بر سکوی نخست ایستاد و جشن قهرمانی گرفت در حالی که در بخش انفرادی نیز عناوین ارزشمندی به دست آمد.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات کومیته تیمی کاراته قهرمانی کارگران کشور تیم اعزامی کاراته کارگران قم با ترکیب محمد شایگان، سعید برخوردار، امیر رنجبران، سیدم حسن میرقیصری، احسان بهرامی و محمدهادی داودآبادی به مقام نخست دست یافت و قهرمان شد.

میرقیصری بیان داشت: اما در بخش انفرادی رقابت‌های رشته کومیته در اوزان منهای 55، 60 و به اضافه 84 کیلوگرم سه مدال توسط کاراته‌کاهای قمی به دست آمد که نخستین مدال‌آور تیم کارگران قم محمد شایگان بود که در وزن منهای 55 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

سرپرست تیم کاراته کارگران استان قم افزود: همچنین در وزن منهای 60 کیلوگرم سعید برخوردار نمایش دیدنی و قابل قبولی داشت و با عبور از سد حریفان خود توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی این وزن را به دست بیاورد.

وی یادآور شد: در وزن به اضافه 84 کیلوگرم محمدهادی داودآبادی کاراته‌کای موفق قمی که سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی را نیز دارد با شکست تمام حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی کاراته کارگران کشور شد.

میرقیصری اضافه کرد: در بخش کاتا نیز سید محمد موسوی‌پور موفق به کسب مدال برنز انفرادی شد، ضمن اینکه در کاتای تیمی نیز تیم دو نفره غلام‌حسین رمضان علیزاده و سید محمد موسوی‌پور توانست با حریفان رقابت نزدیکی داشته باشد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول