اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششمین مرحله اردوی تیم ملی در قم

10 کاراته‌کا آماده اعزام به مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تیم ملی کاراته برای حضور موفق در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان باید در مسابقات لیگ جهانی ملقب به کاراته وان در آلمان به میدان می‌رفت اما این فرصت را از دست دادیم.

10 کاراته‌کا آماده اعزام به مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند

علیرضا کتیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های بین‌المللی کاراته وان در کشور آلمان پیش از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود، فرصت بسیار مناسبی برای محک میزان آمادگی نفرات تیم ملی بود.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون کاراته در تلاش بودند تا مقدمات اعزام هر 10 کاراته‌کای حاضر در اردوی فعلی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان را برای اعزام به رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور آلمان فراهم کنند که این مهم میسر نشد.

قهرمان کاراته جهان در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و جهانی دهه 1370 تاکید کرد: حضور در پیکارهای لیگ جهانی و جدال با برترین‌های کاراته جهان، برای آماده‌سازی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات کاراته قهرمانی جهان تدارک دیده شده بود و می‌توانست به آماده‌سازی تیم کمک شایانی بکند.

وی در ادامه به برگزاری اردوی تیم ملی کاراته در قم اشاره کرد و یادآور شد: به غیر از مسابقات مرحله چهارم لیگ جهانی که در کشور ترکیه برگزار شد، برنامه‌ها و تمرینات متنوعی را در نظر گرفته‌ایم تا در نهایت ملی‌پوشان کاراته کشورمان در بهترین فرم آمادگی به پیکارهای جهانی فرانسه اعزام ‌شوند.

کتیرایی خاطر نشان کرد: تیم ملی کاراته در رقابت‌های جهانی با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کاراته ایران که هم‌اکنون در اردو هستند، در این مسابقات شرکت می‌کند در حالی که هم‌اکنون 10 کاراته‌کا در اردوی تیم ملی اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهانی حضور دارند.

وی عنوان داشت: تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان که آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شود در پایان مرحله ششم اردوی آماده‌سازی خود در اوزان مختلف به تمرینات و مسابقات درون اردویی می‌رود تا با قدرت آماده پیکارهای قهرمانی جهان شود.

مربی قمی تیم ملی کاراته بیان کرد: اردوی ششم تیم ملی کاراته کشورمان نیز در قم در حال برگزاری است و در حالی چهارشنبه این هفته یعنی پنجم مهر ماه به پایان خواهد رسید که کاراته‌کاهای ملی‌پوش در حال حاضر با توجه به نتایج بسیار خوبی که در مرحله چهارم لیگ جهانی در استانبول ترکیه گرفتیم روحیه و انگیزه بسیار خوبی دارند.

طبق برنامه تنظیم شده در آغاز مرحله ششم، تمرینات طی روزهای دوم تا پنجم مهر ماه در قم پیگیری می‌شود در حالی که امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم تنها ملی‌پوش کاراته استان قم در این اردو محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول