اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ترکیبی از کاراته‌کاهای بومی

صبا نماینده قم در کاراته باشگاه‌های برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم کاراته صبا نماینده استان قم در مسابقات فصل جدید کاراته قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور شد.

صبا نماینده قم در کاراته باشگاه‌های برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از اینکه موفقیت‌های ارزنده‌ای در نیمه نخست سال جاری در سطوح مختلف برون مرزی کاراته به دست آمد، اکنون کاراته‌کاهای قمی با تمام وجود تلاش می‌کنند تا آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و کسب موفقیت در این رقابت‌ها به دست بیاورند.

این در حالی است که قم همواره در مسابقات کاراته قهرمانی کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و کمتر دوره‌ای از این رقابت‌ها بوده است که کاراته‌کاهای قمی در بین برترین‌های اوزان مختلف و همچنین دارندگان مدال‌های رنگارنگ قرار نگرفته باشند.

اکنون مسابقات باشگاه‌های کشور در راه است و بعد از چند فصل حضور تیم کاراته استانداری به عنوان نماینده قم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور، از امسال به عنوان یکی از دو نماینده کاراته استان قم، تیم کاراته صبا در پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های برتر کشور به میدان می‌رود.

تیمی که به نمایندگی از هیئت کاراته استان قم در مسابقات باشگاه‌های برتر کشور حضور می‌یافت همواره بهترین نفرات کاراته قم را در ترکیب خود داشته و نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و امسال این تیم با نام صبا در مقابل حریفان صف‌آرایی می‌کند.

صبا در حالی نماینده کاراته قم در مسابقات کاراته باشگاه‌های برتر کشور شد که با حضور سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای سال جاری که نیمه دوم سال به انجام می‌رسد، قرعه‌کشی سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته فردا برگزار می‌شود.

کاراته‌کاهای صبای قم در حالی آماده حضور در لیگ برتر کشور می‌شوند که امسال علاوه بر تیم صبا تیم هیئت کاراته نیز نماینده قم در مسابقات باشگاه‌های برتر کشور است و در حال حاضر مربیان تیم‌های اعزامی هیئت قم تلاش می‌کنند مقدمات حضور موفق کاراته‌کاهای مستعد و توانمند قمی در این دوره از رقابت‌ها فراهم شده و با توجه به چهره‌های آماده‌ای که در کاراته قم فعالیت می‌کنند، زمینه موفقیت در این دوره نیز برای کاراته‌کاهای شایسته قمی فراهم شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول