اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

برگزاری 100 گفتمان دینی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 100 گفتمان دینی در شبانکاره خبر داد.

برگزاری 100 گفتمان دینی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با برنامه‌های باکیفیت و جذاب به جذب جوانان اقدام کنیم تا دشمنان ناامید شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 100 گفتمان دینی در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: به همت تبلیغات اسلامی شبانکاره بیش از 100 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در مدارس شبانکاره در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

نیک‌نژاد تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس و اهمیت نسل جوان در مسائل دینی مذهبی، تبلیغات اسلامی شبانکاره با برنامه‌ریزی از اول مهر ماه به برگزاری گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌های شبانکاره و آبپخش می‌پردازد.

وی گفت: امسال بیش از 5 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در شبانکاره و آبپخش در گفتمان‌های دینی که با موضوعات مختلف به ویژه نماز و جوان، جوان و شبهات، عفاف و حجاب، خانواده و تربیت اسلامی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در سطح جامعه باید از همه امکانات و توان‌مندی موجود استفاده کنیم و فرصت‌ها را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول