اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان خبر داد

برپایی اردوی فولاد خوزستان در تهران

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان از برپایی اردوی این تیم در تهران خبر داد و گفت: این اردو اوایل هفته آینده برپا می‌شود.

برپایی اردوی فولاد خوزستان در تهران

حسین‌ فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولادی‌ها در حال حاضر از وضعیت بسیار خوب روحی برخوردارند و به این دلیل تیم برای چهار روز استراحت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم فولاد خوزستان پس از استراحت اردویی تدارکاتی برپا می‌کند، خاطر نشان کرد: به منظور حفظ آمادگی تیم در سه هفته تعطیلی لیگ برتر کشور در تهران اردویی برپا می‌کنیم و بازی‌های تدارکاتی نیز در نظر خواهیم گرفت.

فرکی با انتقاد از تعطیلات لیگ افزود: در شرایط کنونی با وجود  آمادگی بسیار خوب فولاد خوزستان تعطیلات لیگ تنها به زیان این تیم است و تلاش می‌کنیم تا پس از تعطیلات وضعیت به حالی عادی و شرایط آمادگی کنونی بازگردد.

سرمربی فولاد خوزستان تأکید کرد: با تیم‌های تهرانی در حال مذاکره برای برگزاری چند دیدار هستیم اما هنوز موافقت قطعی تیمی کسب نشده است.

فرکی خاطر نشان کرد: بازیکنان فولاد خوزستان همه تمرینات و تاکتیک‌های مرور شده در زمان تمرینات را در بازی مقابل نفت آبادان اجرایی کردند و با اجرای این تاکتیک‌ها موفق شدیم نفتی‌ها را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: باید روند کسب موفقیت در بازی‌های فولاد همچنان استمرار داشته باشد و در همین راستا در تلاش هستیم تا آمادگی جسمانی و روحیه‌ای این تیم حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر کشور جام خلیج فارس فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز توانست نفت آبادان را سه بر یک شکست دهد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول